Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning / Sparing hvor ? - Lancere software / Markeds kontakt (Evt mentor)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Sidder med et projekt hvor jeg for alvor mangler seriøs rådgivning/sparing og helt optimalt en mentor inden for projektet.

Det drejer sig om et stykke software målrettet til produktions virksomheder, hvor det vil være små / mellemstore firmaer det henvender sig til. Står med en "beta" udgave der viser selve konceptet osv, men mangler virkelig hjælp til at komme videre - Ikke erfaring med denne slags projekter.

Havde det drejet sig omkring en webshop eller lign er der tons af sparring at hente her på Amino, Marketers og lign, men disse lidt større / tungere projekter har jeg svært ved at finde denne form for hjælp til.

Pt har jeg et møde med et erhvervskontor der forhåbentlig kan hjælpe mig lidt videre, men hvor finder i fx professionel sparing omkring de større/tungere projekter ? (Søger ikke kun gratis bud her).

Min egen erfaringen inden for industrien siger mig at markedet er der, men eftersom det ikke bare er en webshop der kan laves for 5000 kr vi snakker om, har jeg brug for overstående hjælp - Enten til at erkende projektet dødt (Tvivler), eller for alvor få potentialet udløst.

Hvor ville i søge med sådan noget her ? (Venter på at Amino kommer med deres Mentor søgning :) )


/Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået en PM hvor der blev spurgt lidt nærmere ind til projektet og den vej er man naturligvis også velkommen til at kontakte mig, og jeg skal prøve at komme med lidt nærmere information.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)