Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trække moms fra ved køb af NemID nøglering ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en NemID nøglering til min erhvervskonto, men på kvitteringen er momsen ikke udspecificeret. I stedet for står der "I alt DKK 99,00 inkl. moms." 

Nu da momsen ikke er udspecificeret med sit eget beløb, kan jeg så ikke trække den fra ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps det kan du godt hvis der står 99kr incl. moms så må du tage udgangs punkt i der er 25% moms på hele beløbet, så det kan du godt hvis det er som du siger, nøglekort til din virksomhed :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid fået fortalt at momsen skal være nævnt på regningen, før man kan trække den fra, så jeg blev lidt i tvivl her. Men tak for svaret :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo specificeret og der er nogle regler hvor man må skrive som de gør der  men mig bekendt ikke på en fuld faktura - Jeg synes det er underligt de gør det - men med moms inkl. på simpel faktura er det OK for at der er fuld moms på og 20% af beløbet er så moms

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)