Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino på toilettet?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er sgu ikke tit, jeg gider at hive en bog med på toilettet.

Men der findes én eneste bog, jeg læser i, hver eneste gang, jeg er på toilet.

Nej, det er ikke Borte med blæsten

Nej, det er ikke Da Vinci mysteriet

Og det er helt sikkert ikke Eat Pray Love!

Det er den her:

’Konverteringskarma’

Den bedste konverteringsoptimeringsbog jeg nogensinde har læst.

Jeg betalte gerne 5.000 kr. for den. Eller 25.000.

Why?

 Fordi, det er en af de få HOLY SHIT-bøger, som efter 10 minutters læsning gør, at du kan implementere de første ændringer på din hjemmeside og se resultater med det samme.

Dine konkurrenter får samme HOLY SHIT oplevelse, når kunderne fosser ud af deres butik og ind i din.
 
DEN HER BOG ER FUCKING GULD VÆRD!
De bedste hilsner
Martin Thorborg

Jeg har netop modtaget ovenstående mail fra Amino.

Jeg troede Amino var et seriøst program, så hvis dette er tonen fremover, så savner jeg en "Afmeld" knap i fremtidige mails fra Amino. Vedkommende, der

har forfattet denne mail, mener åbenbart, at det er denne jargon, man skal anvende, for at få sit budskab igennem overfor brugere af Amino. Useriøst og

nedgørende af os brugere.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric

Det er mig der har forfattet mailen, det tager jeg gerne på min kappe. ¨

Amino er skam seriøst men vi mener også at man gerne må have en letsindig tilgang og tone til arbejdslivet og have det lidt sjovt. 

Set i bagklogskabens lys er mailen her måske en tand for grov, og jeg vil derfor se hvordan jeg kan skrive den om så den bliver mere passende.

Det var et skud og jeg tog det, beklager hvis det har stødt nogen. Det var bestemt ikke meningen Smile

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ryding Olsson:
Det er mig der har forfattet mailen, det tager jeg gerne på min kappe.

Hvorfor er den så underskrevet af Martin Thorborg ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Fordi den er godkendt af mig og modsvarer mine holdninger og værdier.

Dbh Martin

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Har læst den selv og synes den har meget forældet data og indeholder ikke ret meget konkret. 

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vi kan ikke forvente, at noget vi modtager er skrevet af dig, til trods for at dit navn står under? Mærkeligt - oh well...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kim Fonnesbæk Bang:

Så vi kan ikke forvente, at noget vi modtager er skrevet af dig, til trods for at dit navn står under? Mærkeligt - oh well...

Du kan altid forvente, at den som står som underskriver af en henvendelse, står inde for henvendelsens indhold.
Du vil også meget ofte kunne forvente, at ordene er kommet ud af en skriverka'ls tastatur og efterfølgende godkendt.
Jeg modtog forleden et brev om digital post fra kommunen - det var underksrevet af borgmesteren - jeg er temmelig sikker på, at han ikke har siddet og formuleret detaljerne om, hvordan man åbner e-boks osv.

Jeg har som professionel kommunikator skrevet millioner af ord, som andre har skullet tage ære og tæsk for.

Velkommen til verden.

Hans 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fonnesbæk Bang:
Så vi kan ikke forvente, at noget vi modtager er skrevet af dig, til trods for at dit navn står under? Mærkeligt - oh well...

Det finder jeg ikke det mindste mærkeligt.

Stemmer du heller ikke på politikere, der ikke selv skriver deres taler?

Køber du ikke noget af virksomheder, der har haft en tekstforfatter inde over deres hjemmeside?

Martin er den officielle afsender af et budskab, der er udtænkt og/eller formuleret af en anden. Du kan roligt gå ud fra, at han har nosser nok til at sige fra, hvis ikke han er 100% enig.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ryding Olsson:
Det er mig der har forfattet mailen, det tager jeg gerne på min kappe. ¨
Blander mig gerne i koret. Den tekst er vist møntet på de nye brugere af Amino. Dejligt at MT står ved at han har godkendt - det fjerner jo 100% ansvar fra din kappe - og sådan skal det være.

Imidlertid synes jeg at du burde have lidt mere fornemmelse for hvem den primære målgruppe/modtager er og have hjulpet MT lidt mere med udformningen af tekst/budskab.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at det er helt naturligt. Masser af virksomheder sender ting ud - med venlig hilsen "direktøren"

Der hvor det var blevet mærkeligt var hvis Martin havde skrevet, at han var helt uenig i formuleringen, men han er jo netop og bakker op og det er en helt legitim måde at lade medarbejdere udsende meddelelser.

Tvivler på at Martin ville ha lade medarbejderen købe en Masserati med Martin som underskriver og tror også bilhandleren ville ha tvivlet, men kommunikation af budskaber i chefens navn er - helt lagale - mine sekretærer har også udsendt ting i mit navn, ikke min håndskrevne underskrift, men i mit navn, når det passede i strategien og havde mit OK

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)