Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man sit produkt i butikker?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Honeygold Fashion ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har designet nogle T-shirts med prints. Indtil nu har jeg solgt dem på min egen webshop, men jeg vil gerne prøve at få dem ud i butikker. Er der nogle der kan  hjælpe mig med hvordan jeg griber det an? hvordan skaber jeg kontakt til butikkerne? er det via modemesser? eller skal jeg ringe eller sende en mail? hvordan?

Skal jeg have alle produkterne klar eller kan jeg vise dem arbejdstegninger/modeltegninger?

Mvh

Julie Lundgaard

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Messer er en god ide, men ellers er det nok den hårde vej, nemlig at besøge de butikker du mener kunne være sælgere af dine produkter. Vi rådgiver dagligt virksomheder i opsøgende salg, salgsstrategier og hvilke salgskanaler der er de optimale for deres produkter, så du er velkommen til at kontakte mig.

mvh

Jørgen

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Julie Lundgaard:
eller skal jeg ringe eller sende en mail? hvordan?

Du må i hvert fald ikke sende en mail til dem før du har fået tilladelse til det - det er spam.

Fysiske breve, eller telf. opkald er vejen frem.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Du må i hvert fald ikke sende en mail til dem før du har fået tilladelse til det - det er spam.

Fysiske breve, eller telf. opkald er vejen frem.

Man må da gerne sende en mail hvis den er tilpasset til den enkelte modtager, og altså ikke bare er en ren kopi af den forrige hvor man har ændret modtager navnet? Ret mig hvis jeg tager fejl :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie.

1. Lav verdens bedste elevatortale

Det bedste er at have fysiske produkter med ud til møder eller præsentation.

Lokalt salg: Det vil være bedst at besøge de lokale butikker med dine tegninger, produkter og eventuelt priser.

Nationalt salg til kæder: Her kan du forsøge at få en kontaktperson i indkøbsafdelingen og få opsat et møde. En anden tilgang er også at sende dine produkter til dem.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Krüger:

Fru Hartmann:

Du må i hvert fald ikke sende en mail til dem før du har fået tilladelse til det - det er spam.

Fysiske breve, eller telf. opkald er vejen frem.

Man må da gerne sende en mail hvis den er tilpasset til den enkelte modtager, og altså ikke bare er en ren kopi af den forrige hvor man har ændret modtager navnet? Ret mig hvis jeg tager fejl :)

Jeg retter dig så - du tager fejl. Man må ikke sende sende salgsorienterede reklamemails til nogen uden først at have modtager accept.

Ringer man først og får den tilladelse kan man sende en opfølgende tilbudsmail.

Et regulært gammeldags brev, sendt med Post Danmark, må man til gengæld gerne sende ud uden forudgående tilladelse.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo skrive til deres hovedmail og spørger efter indkøbscheften email og så skrive direkte til ham, der plejer jeg at gører og der har aldrig været et problem.

Det er vel heller ikke en reklamemail? du henvender dig som ny levenrandør og ikke bare en tilfældig tosse med en webshop som vil sælge dig billig iphone covers?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Man kan jo skrive til deres hovedmail og spørger efter indkøbscheften email og så skrive direkte til ham, der plejer jeg at gører og der har aldrig været et problem.

Det er vel heller ikke en reklamemail? du henvender dig som ny levenrandør og ikke bare en tilfældig tosse med en webshop som vil sælge dig billig iphone covers?

Hvis ikke det er reklame/salgsorienteret at tilbyde sig som leverandør, så ved jeg da ikke hvad det er. 

Der gælder de samme regler uanset om man så er "en tilfældig tosse med en webshop som vil sælge dig billig iphone covers"!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)