Hej..
Jeg har ikke lige haft mulighed for at kigge de andre kommentarer igennem, så hvis jeg gentager noget, så beklager jeg..
Jeg kan godt lide konceptet, men det kræver en lidt speciel tilgang, hvis jeg skal benytte mig af det.. Jeg vil være nervøs over at støvlen ikke passer min fod, når jeg ikke har prøvet den først og at en person har brugt den også.
Jeg kan godt se at I tilbyder pengene retur, men så har kunden alligevel brugt op mod 100 kr. på fragt for støver man ikke ønsker, kunne der være en ide i at I lover at betale fragten på det næste par, hvis kunden returnerer et par støvler?
Denne sætning falder i øjnene på mig som noget af det første: "Betal sikkert med Mijireh", umiddelbart lyder det ikke sikkert i mine ører, uden dog at vide hvad det er?
Ens opstilling af produktbillederne, samme underlag, støvler der står ens, evt. på foden
Hurtig polering af støvler, man kan købe støvlefedt til læderstøvler, som giver dem et flot shine
Evt. forklare detaljeret (måske med billeder) hvilken proces støvlerne går i gennem fra I modtager dem til I ender dem til kunden?
En dame fra mit lokalsamfund har lavet samme koncept med stor succes, dog går pengene direkte til ungdomsholdafd. i idrætsforeningen, kan man evt. lave så en %-del af overskuddet går til DBUs fodboldcamps eller lignende
Det var lige nogle hurtige tanker jeg fik efter besøget. Jeg tror I har gang i et godt projekt, men som samtidig kan være svært at sælge til kunderne.. Jeg håber I lykkes med det og når jeg engang skal udskifte støvlerne, vil jeg helt sikkert kigge forbi jeres side.
Held og lykke med det indtil da! :)
Mvh.
Kenneth Andersen