Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

id hair hvor mange kan man få for?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg leder efter en der har ægte id hair. hvis jeg for solgt dem godt kan der være mulighed for jeg kontakter dig igen for at få flere hvis du har mulighed for det self. men hvis jeg køber for 500 kr id hair af dig hvad kan jeg så få dem for?

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg tror du skal forvente prismæssigt at der ikke er meget forskel fra hvad du ser de sælges for.

Nu kan jeg se du også søgte efter leverandører i den anden tråd. Hvis en leverandør skal tage dig og din forretning seriøs bliver du nødt til at foretage større indkøb. Bare det bogholderi-arbejde der vil være for en leverandør at skulle give dig en god pris på en ordre af kun 500kr vil få ham til at sige nej.

Men du kan selvfølgelig være heldig. Jeg ville dog se om ikke det var muligt at spare nogle penge op så du kan vise at du er seriøs omkring dit indkøb.

My 2 cents. :) 

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kan godt se du seriøst men kunne jo godt være der var nogen her inde som måske havde nogen liggende som de bare skulle af med så kunne det jo være jeg kunne få dem til en god pris :) men ja er godt klar over en leverandør ikke vil gå med til det

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)