Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder vil ikke uploade korrekt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har behov for hjælp til min annonce her: http://www.amino.dk/lokalebors/kontorplads-udlejes-i-gentofte-154877?otype=FxAdOfferedForRentWorkstation&oloc=2820-2820&oftxt=&ominrent=&omaxrent=&ominarea=&omaxarea=&omindate=&fsort=0&fsortdir=1&frow=1 når jeg prøver at uploade billeder af kontoret ligger de sig ind på en noget speciel måde. Alle er uploadet til DBA uden udfordringer. Venligst oplys hvordan jeg får billederne lagt ordentligt på min annonce - det ser vel at mærke bedst ud Big Smile.

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det der sker mere præcist? Hvad mener du med "på en speciel måde"?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
"på en speciel måde"?

Hej Jacob

Billederne ligger sig ind på hovedet eller på siden - hvilket ser lidt specielt ud. Jeg kan ikke finde en mulighed for at vende billederne og der har ikke været udfordringer med dette på eksempelvis DBA. Ser frem til hjælp da jeg gerne vil tilføje mine billeder af kontorpladserne.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cher

Sikken redelighed :)

Der er måske en fejl der gør noget ved lige din billeder - det kan have noget at gøre med størrelsen eller andet på dine billeder.

En hurtig måde for dig at løse det på, kan være at åbne dine billeder i Windows Billedfremviser, og så bruge de to blå bile nede til højre i Windows Billedfremviser til at rotere billederne så de er har samme "rotation" som der sker når du oploader dem.

Så hvis billedet er på hovedet så skal du rotere billedet så det er på hovedet. Herefter uploader du billedet igen, og vupti så ser det rigtigt ud. Giver det mening?

Ikke en optimal løsning, men den er hurtig og virker nu. Så er jeg sikker på at Amino noterer sig fejlen og kigger på den.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cher Pedersen.

Jpg filer indeholder, ud over selve billed data, en masse information omkring hvordan billedet er taget, billedets dimensioner ol. Også kaldet EXIF data. En af disse data attributter er billedets orientering. Denne information ser ud til at være gået tabt i det uploadede billede.

Du kan bruge følgende online værktøj til at rotere dit billede: http://www131.lunapic.com/editor/?action=rotate

Din billede fremviser på din computer kan sikkert også rotere det for dig.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg har prøvet din løsning men billedet vender stadig på hovedet til trods for jeg har roteret det og uploadet på ny. Det giver ikke så god mening her Surprise

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kresten Kjaer:
Din billede fremviser på din computer kan sikkert også rotere det for dig.

Hej Kresten

Tak for svar. Højst besynderligt når jeg gør som beskrevet vender billederne stadig på hovedet, tænker det må være en fejl i min bruger på Amino et sted der gør billeder vender på hovedet Big Smile håber det er noget der bliver rettet hurtigt, det virker lidt bedre med billeder på en kontor annonce Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)