Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Mit projekt We Speak Graphics er lige gået i luften med nyt website. Klik ind og se det her: www.wespeakgraphics.dk.
Vi tilbyder lækker og smart grafik til gode priser.

Ris og ros modtages gerne. :-)

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Overordnet nydelig og simpel hjemmeside, der er nem at navigere rundt i. Går dog ud fra, at det er en "færdig løsning", hvor I har indsat og tilpasset med jeres eget indhold. Det gør, at den ikke fremstår specielt unik - ret mig endelig, hvis jeg tager fejl :-)

Jeg har også selv haft min egen lille grafiske biks, så jeg kan sagtens se, at I har potentiale.. og fed reference med Casper Blom!

Her er lidt rettelser og tilføjelser:

- Tilføj et favicon.

- Nævn hvilke programmer I arbejder i. Fortæl nye kunder, at I fx. laver logoer i Illustrator og bannerreklamer i Photoshop. 

- Nu kender jeg godt jeres anden webshop, Wespeakposters.dk, igennem Thorborg - hvorfor ikke reklamere lidt mere med den?

Held og lykke med det! DBH Magnus

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Tak for din tid til at sætte dig ind i tingene og komme med noget fed kritik jeg kan arbejde videre med! 

(Fedt at du kender WSP ;-))

Tak skal du have - Ligeledes god vind fremover til dig.

Mvh,

Frederik

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)