Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importtilladelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆLP!..

Vi fosøger at søge om søge om importtilladelse( fra Kina), men alle de link vi finde virker ikke. Er der nogen der præcis kan sige hvor jeg skal ind henne?? Gerne et link der virker også hvor "start" knappen virker.

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kigget denne tråd igennem? :-)

http://www.amino.dk/forums/t/120351.aspx

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke med på hvad du mener med søge importtilladelse - for det du skal er at i ændringsblanketten når du er logget på med dit CVR skal sætte kryds i importregistrering (og sæt kryds i eksport også så du kan returnere) 

I DETTE LINK IMPORTREGISTRERING er der kort ned beskrevet hvordan og med link både til start af virksomhed og til ændringsblanketten hvis man allerede har virksomhed. Du skal logge på med din medarbejder/virksomheds nemID

vh john hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg, kan hverken finde blanketten på skat, webreg eller de andre steder der er forslået. Derfor jeg beder om link der virker. :)

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

der er noget galt med din computer - jeg har teste begge links og både start og ændringsblankettens links virker perfekt så noget galt hos dig helt enkelt - i mit link fra før er der 100% fungerende links til både START og til ÆNDRINGSBLANKET (og det er ikke hos skat) men i mine to links

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)