Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

shoppingportal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har relanceret en tidligere Shoppingguiden på det danske marked.

Vi ved godt at der er stadigvæk nogle punkter på siden som skal bearbejdes og der har vi selvfølgelig folk der kigger på dem.

De første 3 måneder hos shoppingguiden er gratis, og er egendlige kun en tilbud til dem der er interesseret i det.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skulle se at få siden gjort helt færdig før du reklamerer for den.

Der er adskillige sider med "Lorem Ipsum is simply dummy text ...."

En uskøn blanding af dansk og engelsk er også påfaldende, og får siden til at virke utroværdig.

Hvem står bag? "Om os" siger intet om hvem der står bag, kun hvad siden er lavet til.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Fru Hartmann

Nu er det ikke nogle ny side den er fra 2008. Jeg mener også at jeg har talt med dem tidligere for år tilbage.

Ironi kan forekomme.

Den kommer jo altid ført op når du søger på nettet efter produkter. (Har aldrig mødt dem i en søgning)

De slår Pricerunner (Jeg tror ikke de har bemærket dem og frygte eller kommer til det)

De har de bedste SEO eksperter den findes (Tror aldrig de har prøvet og se på det)

De tror at ikke der er nogle som ved noget om hjemmesideAmino (Tror det er et fejl forum at oprette info om denne side.)

Jeg tror at de kan få mest ud af denne side hvis de arbejder lidt for den og ikke bare tror at det er noget man kunne oprette for 6 år siden og så kommer kunderne bare.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)