Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udviklings kursus søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et godt tilbud til mig ?

Jeg gider ikke bruge mere tid på at lede efter udviklere og læse manualer jeg ikke forstår, og tænkte jeg lige så godt kunne se om jeg kunne lærer det selv.

Jeg søger information om hvor jeg kan få et godt kursus eller andet i app udvikling så jeg bagefter kan sætte mig ned med min ide og lave den om til en færdig app med udgivelse og det hele…. 

Jeg har ingen erfaring i programmering men lærer hurtigt. 

Hvis du selv mener at du kan lærer mig det, til en relativ overkommelig pris hører jeg også gerne fra dig. 

Vi snakker iOs og android.

Vh Lars P.

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejl

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Hvis du slet ingen erfaring har med programmering vil jeg anbefale dig at starte i et grafisk programmeringsværktøj, hvor du kan lære programmeringslogik og -tankegang, uden samtidig at bakse med at få skrevet parenteser og semikolonner rigtigt, Et kursus i det kunne være Lav Android apps uden programmering, som godt nok kun er til Android, men tankegangen bag er den samme til iOS.

Når du har det på plads, er det lettere for dig at lære "rigtig" programmering. Hvis du vil udvikle til både iOS og Android kan det være interessant at kigge på et værktøj som Phonegap, der gør det muligt at bygge den samme app til forskellige platforme. Det kan du læse mere om her: Mobile apps med HTML og Phonegap  

Vil du hellere lære på egen hånd, har jeg en bog på vej om Android apps uden programmering. Den kommer til at koste 99 kr. og lærer dig de grundlæggende programmeringslogik.

God fornøjelse.

Mange hilsner

Kristian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)