Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email affiliate - søger hjælp og råd

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino...

Jeg er begyndt at samle emails ind så jeg kan markedsføre affiliate produkter..

Jeg samler emails ind her: www.derforerjegflad.moonfruit.com 

Er der noget jeg skal tænke over? Er der noget jeg lige skal være klar over inden jeg sender emails ud?

Er der nogen måde at sende nyhedsbreve ud gratis og nemt? Og har du andre ting som kan gøre det hele lidt lettere eller bare indvendinger så endelig skriv!

Mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:
Jeg er begyndt at samle emails ind så jeg kan markedsføre affiliate produkter..

For at få bedst success med det så sørg for at du kan gruppere dine modtagere så katteejere ikke får mails med hundeprodukter eller folk som mig ikke får tilbud på Justin Bieber koncerter.

Emilborg:
Er der noget jeg skal tænke over? Er der noget jeg lige skal være klar over inden jeg sender emails ud?

Jeg kan ikke se hvad det er for tilbud man kan få. Vil tilbud og tips og tricks være i samme mail? Jeg mener ikke at tilbud må være i samme mail medmindre at man har været kunde hos dig og købt noget. Dvs. hvis du har en tøj butik må du ikke sende mails ud med fødevarer fordi det ikke er i samme kategori.

Kan man godt få dine tips og tricks uden at få tilbudsmails?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Måske har jeg ikke forklaret mig godt nok. Det jeg vil sende ud i emails er affiliate produkter, som smarte gadgets der kan gøre det liv lidt lettere. 

Desuden har jeg ingen butik, så har ikke solgt nogen produkter af mine egne. Sælger kun igennem affiliate, så er det stadig lovligt?

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok lige få en jurist ind over til at tjekke lovligheden. Viser det sig at være ulovligt, kan du rende ind i en bøde, der bliver på mindst 10.000 kroner (ved op til 100 modtagere)

Generelt er det jo sådan, at når jeg giver dig tilladelse til at sende dine nyhedsbreve til mig, så skal disse omhandle produkter/nyheder, som jeg kan købe/få hos dig. I dette tilfælde kan jeg intet købe af dig. Du henviser til andre, som du så får penge for.

De virksomheder, som annoncerer i dit nyhedsbrev, har ikke fået min udtrykkelige tilladelse fra mig. 

Din umiddelbare formulering på din sign-up side lyder nærmest som en blanco tilladelse. "relevante emails med super tilbud og lign". Hvordan afgøres, hvad der er relevant og hvem gør det hvornår?

Men interessant koncept

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn Johansen:

Jeg ville nok lige få en jurist ind over til at tjekke lovligheden. Viser det sig at være ulovligt, kan du rende ind i en bøde, der bliver på mindst 10.000 kroner (ved op til 100 modtagere)

Generelt er det jo sådan, at når jeg giver dig tilladelse til at sende dine nyhedsbreve til mig, så skal disse omhandle produkter/nyheder, som jeg kan købe/få hos dig. I dette tilfælde kan jeg intet købe af dig. Du henviser til andre, som du så får penge for.

De virksomheder, som annoncerer i dit nyhedsbrev, har ikke fået min udtrykkelige tilladelse fra mig. 

Din umiddelbare formulering på din sign-up side lyder nærmest som en blanco tilladelse. "relevante emails med super tilbud og lign". Hvordan afgøres, hvad der er relevant og hvem gør det hvornår?

Men interessant koncept

Hej Bjørn. Tak for din besked.

Det er jo sådan det ikke er virksomhederne som annoncerer i brevet, men mig som vælger dem ud. 

Ja jeg er godt klar over det er en dårlig "tilladelse" men har simpelthen ingen idé om hvad jeg skal skrive. Men er det ikke dyrt at få en jurist ind over? For jeg har ingen penge, det er sådan set derfor jeg har startet dette projekt.. :/ Men det er vel også dyrer hvis man ikke har en jurist ind over, og det så går galt.. :-)

Mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke gøre det på den måde at man kan vælge hvilke kategorier man vil have tilbud fra? Det må også give en højere konverteringsgrad.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Kan du ikke gøre det på den måde at man kan vælge hvilke kategorier man vil have tilbud fra? Det må også give en højere konverteringsgrad

Jo det kan jeg sådan set godt. Det var en god idé.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan fortælle mig om det er lovligt at benytte affiliate email marketing på denne måde? Jeg vil jo helst ikke komme i problemer..

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)