Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jyske bank er blevet til en Bager !

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 11:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis bankerne ikke vil hånterer vores penge, hvad skal vi så bruge dem til ?

der er grænser hvad man som kunde skal finde sig i

<---------------->

Små firmaer har svært ved at komme af med kontanterne

Flere banker har lukket kassen for erhvervskundernes kontante indbetalinger. I stedet skal de erhvervsdrivende købe sig adgang til en døgnboks, men det kan være en dyr affære.Flere banker har lukket kassen for erhvervskundernes kontante indbetalinger. I stedet skal de erhvervsdrivende købe sig adgang til en døgnboks, men det kan være en dyr affære.

<---------------->

http://www.business.dk/finans/smaa-firmaer-har-svaert-ved-at-komme-af-med-kontanterne

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Hvis bankerne ikke vil hånterer vores penge, hvad skal vi så bruge dem til ?

der er grænser hvad man som kunde skal finde sig i

Bankerne vil gerne håndtere pengene - de vil naturligvis bare, ganske som alle andre erhvervsdrivende, have penge for det arbejde de udfører.

I Nordea (Roskilde) er der sat automater op som man selv kan proppe kontanter i, både sedler og mønter, som så smutter direkte ind på kontoen.

Smart, hurtigt og gratis.....

I stedet for alt det brok, så prøv at regne på hvor meget tid der skal bruges på hhv. erhvervskunden som står med ugens omsætning, eller døgnboksen som skal tømmes tælles op og sættes ind på rette konto.

PS.... Og hvad mener du lige med "bager"?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 12:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Fru Hartmann:

Bankerne vil gerne håndtere pengene - de vil naturligvis bare, ganske som alle andre erhvervsdrivende, have penge for det arbejde de udfører.


Pladder, en bank har altid og skal kunne hånterer kontanter ellers er det ikke en Bank

Fru Hartmann:

I Nordea (Roskilde) er der sat automater op som man selv kan proppe kontanter i, både sedler og mønter, som så smutter direkte ind på kontoen.

Smart, hurtigt og gratis.....



Det er helt iorden, det er hvad bankerne i udlandet har gjordt i årevis

Link til video fra min bank Hong Kong " href="
" target="_blank">

Fru Hartmann:

I stedet for alt det brok, så prøv at regne på hvor meget tid der skal bruges på hhv. erhvervskunden som står med ugens omsætning, eller døgnboksen som skal tømmes tælles op og sættes ind på rette konto.

Hvorfor dog det? det koster helt det samme i tid om banken bruger kassen eller døgnboksen, dog er der stor risiko for nogen kommer og nupper døgnboksen midt om natten, så det med sikkerhed er også noget være pladder.. Noget helt andet er jeg vil gerne ha en kvitering i hånden når jeg indsætter mine penge, ellers kunne jeg lige så godt opbevare dem et andet sted, problemet er jo bare hvordan skal banken så få sine penge og leverandørende som også betaler for leverandør service (hvis du ander hvad som det er) så de selv kan trække penge på kundernes konto

Kort sagt.. hvis en bank ikke kan håndterer kontanter, så er det ikke en bank

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Citat " det koster helt det samme i tid om banken bruger kassen eller døgnboksen"

Forkert, da man ved levering af penge i døgnboksen giver banken friheden til at tælle penge op når der er tid og luft til dette og ikke skal binde en medarbejder ved kasse. Så omkostningen er bestemt ikke den samme.

Du lyder lidt som en der tidligere har nydt godt af de gratis glæder bankerne har haft, og nu lige pludselig skal til at betale for den service.

Lidt rystende at nogen stadig render rundt og betragter bankerne som en velgørenhedsorganisation bemandet af frivillig arbejdskraft.

Banker er som alle andre virksomheder. der skal tjenes penge og det gøres kun gennem kundernes penge.

Hvis man ikke er tilfreds med det produkt man får, er man i sin gode ret til at finde andre græsgange, og hvis nogen stadig tilbyder dig gratis drop off af din omsætning ved skranken, skal du da bare bruge denne bank i stedet.

Jeg valgte at skifte bank, da jeg ikke var tilfreds med at jeg kun i en given tidsrum kunne blive betjent ved skranken i min tidligere bank. Valg = Konsekvens...



Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jack:
Hvis bankerne ikke vil hånterer vores penge, hvad skal vi så bruge dem til ?

Er dette bare endnu et menigsløst indlæg ?, eller har du en forklaring på at du sidder i Hong Kong og brokker dig over arbejdsgangen i en Dansk Bank ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Jack:
Hvis bankerne ikke vil hånterer vores penge, hvad skal vi så bruge dem til ?

Er dette bare endnu et menigsløst indlæg ?, eller har du en forklaring på at du sidder i Hong Kong og brokker dig over arbejdsgangen i en Dansk Bank ?.

Jeg er dansker og har en dansk bank, hvor jeg bor pt. kommer ikke sagen ved, du forventer da vel ikke jeg skal til forklare mit tilhørsforhold til dig også 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jack:
og har en dansk bank

Du laver reklame for en Bank i Hong Kong. Så hvordan vil du lige have at man skal gætte at du rent faktisk bruger en Bank i Danmark ?. Og hvis det så heller ikke er Jyske Bank ?, er det jo også ret ligegyldigt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 13:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Jack:
og har en dansk bank

Du laver reklame for en Bank i Hong Kong. Så hvordan vil du lige have at man skal gætte at du rent faktisk bruger en Bank i Danmark ?. Og hvis det så heller ikke er Jyske Bank ?, er det jo også ret ligegyldigt.

Hvor vil du lige hen med dit støj? vi er da nød til at sende et signal til bankerne at det er bare ikke iorden, acepterer vi bare og siger "sådan er det jo" følger de andre selvfølgelig efter, det skal der ikke en særlig stor IQ til at regne ud.
Dette er en iværksætter side og der for yderst relevant, det lyder til du hellere hjælpe bankerne end iværksætterne, kunderne og i sidste ende den danske frihed som er hårdt presset de senere år

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Hej alle

Der er gået lidt inflation i "stjernekasteriet" i denne tråd, husk på at stjernesystemet ikke er til at vurdere om I kan li' indlægget eller ej.

Der er et par stykker der har fået en pause fra stjerneuddelingen.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Brian Reinhold Jensen:

Hej alle

Der er gået lidt inflation i "stjernekasteriet" i denne tråd, husk på at stjernesystemet ikke er til at vurdere om I kan li' indlægget eller ej.

Der er et par stykker der har fået en pause fra stjerneuddelingen.

De bedste hilsner
/Brian 

Så drop dog det latterlige stjerne-system.

Du kan/skal jo ikke gør dig til Herre for, om hvorfor man giver en eller flere stjerner.

Hvornår er det OK at give én stjerne?

Vi mennesker, også her på Amino, er jo da heldigvis forskellige - og vurderer div. indlæg efter egen mening og ikke efter moderators.

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)