Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal du have for at sælge min Mazda 626 fra 1995?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min skønne Mazda er til Salg: http://www.dba.dk/mazda-626-4-doers-1995/id-1008898938/

Jeg ved ikke om det er bedst at sælge den privat, sælge den i dele, eller sende den til udlandet? Er der nogle eksperter på området, som kan hjælpe med det? Jeg vil gerne bede om et tilbud på en eller flere aktiviteter, som kan hjælpe mig med et hurtigt salg med maksimal fortjeneste.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan godt være heldig med 7000 kr, men du skal nok ikke regne med mere end 4000 kr.

Når vi er nede i det prisleje, så er køber ligeglad med om der er sportsrat, en køb vil hellere vide om tandrem, kobling eller gearkasse er iorden, da det koster mere end selve bilen at lave.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stryg alle forbeholdene i annoncen og skriv i stedet: Bilen er i fin stand i forhold til dens alder.
Hvert forbehold skræmmer potentielle købere væk.
Folk, som vil købe bil i den prisklasse har kun brug for noget, der kan holde indtil næste syn - de vil ikke til at reparere - og så er det jo ligegyldigt, hvad der er i stykker, når blot bilen kører nu.
Rust er fløjtende ligegyldigt for sådan en bil - men det skræmmer købere væk, når du skriver det.
Drop det, og hvis nogen ringer og spørger, siger du, at der selvfølgelig er noget rust i en bil af den alder - "men kom selv og se".

Jeg tror ikke, det kan betale sig for nogen at sælge den for dig.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for kommentarerne. Jeg har forsøgt at forbedre annoncen i forhold til jeres anvisninger.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bilen er nu solgt. Mange tak for hjælpen!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)