Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortlæser til butik - hvad er bedst og billigst?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg er ved st åbne en café og skal i den forbindelse finde frem til den mest optimale betalingsløsning.

Vi bruger alm. kasseskuffe og overvejer stærkt at bruge iZettle som kassesystem, da det er et veldesignet interface, overskueligt og nemt at rette i produkter og fungerer godt både med kasseskuffe og bon-printer. 

Det skal lige noteres at iZettle's ipad app (POS system) kan bruges gratis og ikke kræver at du bruger deres kort-terminal, så det kan altså fint bruges med en alm. kort-terminal.

og det er så her jeg er i tvivl. iZettle virker som en fin løsning til en nyopstartrt virksomhed, der vil holde de faste udgifter nede, men deres gebyrer på 2-3% pr salg, vil hurtigt blive mange tusinde kroner månedligt.

jeg har kikket på forskellige kort-terminal-løsninger online, men synes umiddelbart det er svært at finde rundt i priser, abonnement, bindingsperioder og hvad det egentlig kræver af udstyr. som jeg har forstået det skal vi have følgende: kortlæser, chip og konto. 

Jeg er åben for både at købe en terminal og lease/leje den, alt efter hvad der giver bedst mening, men vil helst undgå bindingsperiode. 

Hvad har jeg af muligheder, og hvilke er bedst (og billigst)?

på forhånd tak for jeres hjælp!

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ved at starte ny butik eller webshop? Har du tænkt på hvordan dine kunder skal kunne betale?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil holde omkostningerne nede vil jeg anbefale iZettle, enkelt nemt og billigt. men ja, du betaler % af dit salg, så du skal opveje om det er billigere end fx. en abonnements aftale ved nets, point eller teller. Jeg vil skrive en mail til dem, men jeg mener % satsen er nogenlunde den samme.

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Fra Skødstrup
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  e-hedevang Hedevang Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er at mange kan nøjes med Dankort betalinger, nets starter med lille betaling og så stiger prisen med antal transaktioner. Internationale kort tager en procentdel af betalingen og det værste for nystartede virksomheder, der er en kredittid der påvirker likviditeten.

MVH e-hedevang

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)