Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp. Wordpress side driller

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside giver denne besked nogen gange. Hvad kan fejlen være. Det er lidt irreterende at den gøre det fra tid til anden. Har bla. hørt det fra flere kunder efter hånden

500 - An error occured on this web page

The error was:

Premature end of script headers: index.php

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

500- An error occured on this web page 

The error was:

Premature end of script headers: index.php

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen wordpress eksperter der lige vil kigge på og evt, sende et tilbud på og få det fikset

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om der er et eller andet der gør at den prøver at lave noget output før den for eksempel viderestiller. Hvornår oplever man den fejl? Er der en bestemt side man oplever den på, eller?

Mit gæt er, at det ligger et eller andet sted i dit tema, men uden at vide hvor du oplever fejlen vil det praktisk taget være umuligt at sige - kun gætte.

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

det sker fra tid til anden, det er det der er problemet, jeg ved ikke hvornår den gøre det, men har lagt mærke til at den er begyndt og gøre det en del her på det sidste. Når fejlen sker er det på hele siden. Er det noget du har forstand på og evt lyst til og kigge på, så skal du være velkommen til og tjekke det ud og komme med en pris på hvad det skal koste

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

søren feltved:

det sker fra tid til anden, det er det der er problemet, jeg ved ikke hvornår den gøre det, men har lagt mærke til at den er begyndt og gøre det en del her på det sidste. Når fejlen sker er det på hele siden. Er det noget du har forstand på og evt lyst til og kigge på, så skal du være velkommen til og tjekke det ud og komme med en pris på hvad det skal koste

Beklager, jeg var ikke ordentligt vågen da jeg skrev min første kommentar. Fejlmeddelelsen mindede meget om en anden en der kommer hvis man laver noget output før en viderestilling.

Anyway.

Jeg har Googlet lidt, og ud fra en masse forskellige tråde om emnet kan jeg konkludere at den specifikke fejl ofte opstår når der er mange besøgende i forhold til hvad serveren kan håndtere, eller når serveren er sat forkert op. Uden at kende til hvor stor din hjemmeside er kan jeg dog ikke give et tilbud.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)