Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort, jeres mening, er det et must eller smider i dem ud?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:
Selv om jeg arbejder med online synlighed, ville jeg ikke undvære mine visitkort, hvis kvalitet og finish jeg gør en del ud af.
Bare det at observere, at visitkortet ikke bare bliver stoppet i lommen, men at modtageren lige ser på visitkortet et par sekunder længere end ellers, ja det giver - måske - en lille fordel, når modtageren gerne skulle kunne huske samtalen eller mødet med dig. 


Jeg kan kun være enig med dig John.
Hvis man f.eks. til et netværks-arrangement får x-antal visitkort i hånden og de alle sammen er ens - og du så kommer med et af dine lækre kort, så er det selvfølgelig et ekstra plus i forhold til de andres kort.
Jeg er, logisk nok, selv fagidiot og kan ikke lade være med at nærstudere de kort jeg får stukket i hånden. Og man er ikke i tvivl når man giver mig et kort som fanger min interesse Geeked.

Jeg syntes helt klart at et visitkort skal afspejle ens virksomhed; både i layout og finish og kvalitet.

Men med trådstarters udgangspunkt vil jeg sige at et hvilket som helst visitkort er bedre end intet visitkort.
Der er mange som kommer til mig eller mine kolleger i MediaMouse og beder om "verdens fedeste visitkort". Men der er rigtig mange holdninger til hvad der konkret er verdens fedeste visitkort. Hvad jeg syntes er super fedt, er ikke ensbetydende med at en person i f.eks. autobranchen også syntes det er helt fantastisk.
Og noget helt andet er at uanset hvad, så er et virkelig lækkert og anderledes kort en del dyrere end hvad man kan få som en hyldevare hos de helt billige internet-baserede trykkerier (ingen nævnt, ingen trampet over tæerne). Dette er så også noget som en del af dem som ønsker "verdens fedeste visitkort" ikke helt har forståelse for.

Så igen - hvis man aldrig har haft et visitkort og er i tvivl om man overhovedet skal have et, så skal man nok ikke fare ud og vælge at få lavet noget af det vildeste som f.eks. vi kan tilbyde. Der er det mere logisk at få lavet et eller andet billigt visitkort i et lille oplag - og så senere hen ofre nogle flere penge på nogle mere specielle visitkort, når man har fundet ud af hvad man helt konkret skal have af info på kortet og hvad der tiltaler ens kundegruppe.

/Jesper 

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lb,

I min mening så er visitkort fortsat meget "in", og jeg både gemmer alle dem jeg får, og deler også flittigt ud af mine! :)

Men hvad der er godt, og ville passe dig bedst vil jeg dog mene at du selv skal stå med! :) Mine venner his http:www.print2people.dk ville dog kunne hjælpe dig med designet hvis du ringer eller skriver til dem?

Frank

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

super!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været til en del konference og andre arrangementer som repræsentant for flere forskellige firmaer - har aldrig hverken givet mit visitkort ud eller modtaget et. Virker for mig som et levn fra fortiden - jeg kan jo ligeså godt tage mobilen frem og f.eks. cirkle vedkommende på Google+ eller skrive kontaktinfo i min tlf...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Føns:

Jeg har været til en del konference og andre arrangementer som repræsentant for flere forskellige firmaer - har aldrig hverken givet mit visitkort ud eller modtaget et. Virker for mig som et levn fra fortiden - jeg kan jo ligeså godt tage mobilen frem og f.eks. cirkle vedkommende på Google+ eller skrive kontaktinfo i min tlf...

Et levn fra fortiden.... Erfaringen er her, at der er rigtig mange der er vældig glade for at få et visitkort, så de kan huske hvor de var og hvem de talte med.
Har ikke tal på hvor mange kort der er udleveret i EDSC, men det er mange - rigtig mange.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvstændig socialrådgiver og min målgruppe er primært sygemeldte. Jeg har udover visitkort valgt at få lavet bogmærker som ligger gratis på visse biblioteker. Det synes jeg fungerer rigtig godt. Bogmærker er typisk noget man lige tager, når man alligevel er på biblioteket og man gemmer dem! Det sker måske ikke altid med traditionelle visitkort. Men igen det afhænger nok af ens branche og kundegruppe.

Susanne

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)