Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Non profit mobiltelefoni

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg har fået en ide om at starte et non profit teleselskab. Med det menes at alt overskud løbende skal gå tilbage til kunderne i kraft af minimale priser. Og så skal abonnementet være så åbent som muligt. Dermed mener jeg at man fx ikke skal binde sig til en fast betaling på fx 10 GB data, men kun betale for sit forbrug. Så nu er jeg i gang med at finde ud af hvad der konkret skal til. I forhold til det kunne jeg godt tænke mig at vide hvad de absolut nødvendige udgifter består af (fx leje på TDC eller andens infrastruktur), og så hvordan teleselskaber tjener deres penge. Sidstnævnte fordi det jo er afgørende for om mit selskab rent faktisk kan tilbyde en lavere pris.

Og videre: på langt sigt vil jeg personligt ikke have udgifter pga. projektet, men skal altså heller ikke tjene en eneste krone. Fundingmæssigt har jeg tænkt på crowdfunding.


MVH Anders

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at tro det kan gøres billigere end Vox phone til 6$ for 8,5 timers tale, gratis wifi phone til andre Vox brugere.

Gå ind på google play butik og download app gratis til din smartphone (eller appstore for iphone). Så kan man signe up med sin nuværende telefon og få 60 minutter gratis. Det fungerer fint og installerer sig selv. Skal man have den billigeste løsning bør man købe et taletidskort istedet for nuværende abonnement og så bruge Vox phone i det daglige (taletidskort for at få et gratis tlf nr.)

Kan det overhovedet lade sig gøre at opkræve mindre end 6$ per måned (ca. 33kr.)?

Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh ja, apps.. Tak for input.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Kan det overhovedet lade sig gøre at opkræve
mindre end 6$ per måned (ca. 33kr.)?

Jeg har 10 GB download plus 3 timers tale for 79 KR mdl. her i Danmark.

I hele Polen er det gratis for data kommunikation.

Så er der spanske www.fon.com for dem, som kalder sig foneras.

OG skype på WiFi,  3G og 4G løsninger. Mange forretningsfolk,
som arbejder internationalt bruger Skype telefoni.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)