Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holer den her tanke?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra KBH.SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har en lejlighed i KBH som jeg lejer ud via Air bnb og det er ikke lovligt da der er bopælspligt på lejligheden og jeg bor i Norge og har dermed ikke bopæl der....

Det er en forrygende forretning, sidste år havde jeg et overskud på 25000 kr som jeg "glemte at betale skat af" 

Nu vil jeg gerne bringe ting iorden så det jeg gør er lovligt og betale min skat osv....

Det er vigtigt for mig at have en lejlighed i KBH som jeg kan bruge når jeg selv er i byen, derfor har jeg ikke taget imod de tilbud jeg har fået på langtids leje der er kommet og som kunne have indbragt mig ca 40.00 ekstra / år

Jeg har nu set en lejlighed mere som jeg kan købe, en er perfekt fordi den ikke har bopæls pligt og jeg kan derfor leje den ud til tourister og selv bruge den når jeg er der, samtidigt med at jeg lejer den jeg har ud på langtids kontrakter ( 1/2 - 1 år ) med folk der vil opfylde bopælspligten ved at have folkeregister adresse der.....

Den koster  3,5 mill og banken vil ikke være med så jeg er nødt til at acceptere en rente på 6% via udenombanken.dk

det betyder at jeg -(selv med en udbetaling på 1/2 mill) kommer til at sidde for kr. 14.229,76 (efter skat) + udgifter i lejligheden.

Jeg kan minimum leje den ud til de samme kr. 14.229,76 om mdr og vil derfor maksimum skulle betale de udgifter der nu er udover lånet pr. mdr selv.

som det er nu læger jeg 10.000 til side i privat pensions opsparing pr mdr så de penge ville jeg kunne kaste ind i projektet hvis den skulle stå tom en måned mod forventning eller lignende. 

--lyder det skørt? Er det uholdbart...hvad tænker I ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)