Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De første brugere. Kritisk masse!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på at dette er den korrekte kategori.

Mit spørgsmål går på om der findes nogle etablerede metoder til hvordan man opnår brugere på sit site, når sitet ingen værdi har for de første brugere der tilmelder sig. Et eksempel på sådanne sites kunne være dating sites, jobdatabaser, forums osv. Hvis nogle har et link der beskriver problematikken, så kom endelig med det.

Hvis det er et betalingssite kan man jo lokke med gratis oprettelse i starten, men er det nok?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg tror at de starter med aktive "falske" profiler som prøver at skabe indhold og så der ser ud til at der er liv på siden.

Jeg så et fransk tv program hvor de snakkede med de forskellige dating sider som er i fr.
De besøgte også et firma i et nordafrikansk land som b.la. beskæftigede sig med at sælge aktive falske profiler til b.la. datings sites. Der var et stort rum med en ca 20 piger.
Hvis man har et dating site kan man hyre dette firma ( 6$ i timen ) til at oprette falske profiler og de vil så være aktive og kontakte de rigtige profiler.
For at svare på en mail fra en anden "bruger" skulle de rigtige profiler op med visa kortet og blive rigtig medlem.

Det var ihvertfald sådan mange af disse dating sites blev kick startet sagde de.


Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre at jeg er for ærlig til den slags Skype-Wink

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)