Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DIBS betalingsløsning. Hvad koster det?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg tror måske vi taler forbi hinanden - i praksis hjælper vi typisk kunderne m. alt muligt. Også ting udenfor vores scope. At vi skriver vi ikke yder support på 3. partsting er primært for at have hjemmel til at sige at nu kan vi desværre ikke hjælpe yderligere.

Der findes kunder som forventer uendelig support på alt muligt - og dette til en pris af 150,-/mdr. Det er desværre ikke en supportopgave vi hverken kan eller ønsker at løfte. Og naturligvis har vi indsigt i de gængse shopsystemer - men vi fastholder at vi ikke er eksperter i dem.

Jeg skal da beklage at du øjensynligt (?) har haft en skidt supportoplevelse hos os, men vi bliver nødt til at have snitflader for hvad vi føler der er vores ansvar og vores opgave.

vh

thomas jensen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så du mener ikke det er jeres opgave at have samplekode til jeres egen gateway med abo. løsning? og du mener ikke det er jeres opgave at kan besvare simple sprøgsmål som disse ting en kunde der smider penge hos jer?

Hvis du mener supporten er et problem, så må i jo hæve prisen så kvaliteten af produktet kan følge den højde som du åbenbart påstår i gerne vil lave men ikke kan på grund af prisen, i har selv sat prisen det er ikke mig som "kunde" der har bestemt jeres pris, men jeg forventer stadig at jeg får samme oplevelse hos jer som hos andre, og det gør man desværre bare ikke, og hvis agumentet er prisen ja så det også fint nok, men så er det bare heller ikke personer som mig i henvenner sig til.

Jeg vil gerne betale for et produkt hvor pris ikke har den store betydning som sådan, men jeg forventer så sandligt også hvis jeg har problemer og sprøgsmål at der sider kompetante folk i den anden ende der kan råde og vejlede mig så det er i alles intressere for at få et evt. problem løst og det virker bare desværre ikke sådan helt med jer, du vil hele tiden skubbe alt vider til "3 part" og henviser til prisen, og sådan en virksomhed erb are ikke noget for mig og derfor anbefalder jeg heller aldrig jer til andre netop fordi for mig er telefon support på teknisk plan alfa omega hvis min gateway ikke køre optimalt taber jeg penge, og så er de 50-150kr jeg spare ved jer pr mdr dårlig sparet hvis jeg skal bruge over 1 time på support sager, og skal forsøger at få et opkald flere gange men der bliver nægtet det så spiller jeg min tid og midster penge oven i købet.

Håber i kan se problemet og opper jeres support + måde at se tingene på hvis i skal gøre jer forhåbninger om at se kunder som mig i jeres portfolio, at skubbe ansvart vider syndes jeg personligt ikke er måde nat løse et problem på.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Paris Nakita Kejser:
Hvis du mener supporten er et problem, så må i jo hæve prisen så kvaliteten af produktet kan følge den højde som du åbenbart påstår i gerne vil lave men ikke kan på grund af prisen, i har selv sat prisen det er ikke mig som "kunde" der har bestemt jeres pris, men jeg forventer stadig at jeg får samme oplevelse hos jer som hos andre, og det gør man desværre bare ikke, og hvis agumentet er prisen ja så det også fint nok, men så er det bare heller ikke personer som mig i henvenner sig til.

Som med enhver anden branche følger pris og kvalitet også hinanden her.

Paris Nakita Kejser:
Håber i kan se problemet og opper jeres support + måde at se tingene på hvis i skal gøre jer forhåbninger om at se kunder som mig i jeres portfolio, at skubbe ansvart vider syndes jeg personligt ikke er måde nat løse et problem på.

Nu har jeg læst dine indlæg, og helt ærligt synes jeg at du gør meget ud af, at have høje forventninger til tingene på trods af en pris på 150 kr. / måned.

At de vælger at yde den service at linke til plugins betyder jo ikke nødvendigvis at de er ansvarlige for de plugins.

Mht. mail, chat, telefon foretrækker jeg for det meste at sende en mail. Det giver kompetente supportfolk lejlighed til at svare på det hurtigt, men samtidig også komplet. Skal det gå stærkt sender jeg en mail og følger op med chat eller telefon med det support ticket ID man får tilbage.

Det gør jeg af 2 grunde. 1) Alt er i mailen - så jeg kan bare henvise til den. 2) Det er ikke altid den rette person man får fat på over chat eller telefon, men de kan alligevel skubbe sagen i den rigtige retning så det går hurtigere.

Jeg hverken arbejder for Quickpay, ejer Quickpay, er kunde hos Quickpay og har ikke på anden måde nogen relation til Quickpay. Dette er min helt personlige holdning. (Dermed ikke sagt at vi ikke i fremtiden når vi bliver større ikke vil blive kunder der).

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer - Serverfruit:

Nu har jeg læst dine indlæg, og helt ærligt synes jeg at du gør meget ud af, at have høje forventninger til tingene på trods af en pris på 150 kr. / måned.

At de vælger at yde den service at linke til plugins betyder jo ikke nødvendigvis at de er ansvarlige for de plugins.

Hvis Quickpay forventer self-service og folk skal kunne arbejde med deres API så må de også dokumentere det, og komme med eksempel-kode så man selv kan implementere det uden at hive fat i deres support.

Jeg implementerede Stripe på en aften, både med subscriptions og payments, det kunne være sjovt at se hvor hurtigt samme øvelse gør sig i Quickpay. Nu har jeg kun meget kort kigget på Quickpays API dokumentation og det kunne godt bruge lidt kærlighed, sammenlign med Stripes: https://stripe.com/docs/api/ruby#create_charge

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kasper Grubbe:
Nu har jeg kun meget kort kigget på Quickpays API dokumentation og det kunne godt bruge lidt kærlighed,

kan kun give dig ret - api-dokumentationen er ikke just top-lækker.

hvorfor jeg også i denne lukkede kreds kan afsløre at der inden "overskuelig fremtid" lanceres ny dokumentation... samt også en Stripe-alike måde at lave integration (i al fald mod minimum een indløser so far). Mere om det senere.

vh

thomas jensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

mht. pris og support fik jeg da vist stukket hånden ind i en hvepserede :)

Jeg reagerede som udgangspunkt på det noget bombastiske udsagn om at Quickpay ikke yder tlf.support. Faktuelt har vi en (subjektivt betragtet) velfungerende kundeservice[1].

Og når det så er sagt, er det naturligvis ikke det samme som at sige at der ikke kan opstå svipsere. Jeg har som nævnt ikke indsigt i de/den konkrete oplevelse, men jeg tør godt påstå at vi typisk går meget langt for at få en kundesag helt i mål. Det er naturligvis ikke i hverken kundens eller vores interesse at shopløsningen ikke kommer til at virke optimalt. Det er fungerende shopløsninger som er vores forretningsgrundlag, så det er naturligvis vitalt for os at vores kunders løsninger virker.

Vi er ikke anderledes end alle andre forretninger - vi lever af tilfredse kunder, og det er da heldigvis langt langt størstedelen af vores kunder.

Hvad angår problemstillingen tlf.support vs. skriftlig support, så vil vi til dags ende fastholde at det oftest er nemmere at supportere mere komplekse sager pr. skrift end pr. telefon. Det hænger både sammen m. ofte komplekse kodebaser (typisk af 3. partssoftware vi ikke har indgående kendskab til), samt det faktum at en kundeservice typisk består af flere levels. First-level supportere har ikke nødvendigvis samme kompetencer udi programmering i et vilkårligt programmeringssprog som en third-level supporter.

Hvad angår prissætning er den egentlig ikke sat ud fra betragtningen om "at være billigst". Den er oprindeligt sat ud fra hvad vi mente var "rimeligt". Det ligevel bombastiske udsagn om at pris og kvalitet hænger uløseligt sammen, kan jeg fint tilbagevise hvis jeg kigger på psp-historik/statistik for den seneste årrække. Men det er slet ikke mit ærinde her så det undlader jeg :)

Alt i alt tror jeg at, vi må erkende at når sælger "en hyldevare" til een enhedsprisi det antal vi gør, vil der være kunder som desværre falder udenfor den pris/produktligning der ligger til grund. Målet er at ramme så stort og så bredt et markede som muligt - og så iøvrigt gøre alt hvad man kan for også at tilfredse de kunder som falder udenfor ligningen.

Og når det så er sagt, er det da ikke utænkeligt er vi indenfor overskuelig fremtid lancerer en mere differentieret prismodel - der potentielt kan rumme den yderste konsekvens af en supportsag - at få stillet en on-site specialistprogrammør til rådighed.

[1] hvis man kigger på målbare størrelser ala, modtagne opkald pr. dag, den målte kø ved telefonerne, antal mistede opkald, samt ikke mindst resultaterne af de gennemførte tilfredshedsundersøgelser.

vh

Thomas jensen

Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 47
Fra  ERTMANIA.DK Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet ud af at en DIBS betalingsløsning koster 1495 kr i oprettelse og fra 195 kr om måneden. Jeg har installeret en Joomla hjemmeside og et Joobi Jstore webshopmodul. https://www.joobi.co/ har skrevet til mig at i august vil de implementere DIBS betalingssystem i deres webshopmodul.

For at kunne tage i mod dankort, skal jeg have en aftale men Nets. Den koster 250 kr i oprettelse + 1000 kr om året.

Det vil sige: 5085 kr det første år for at kunne tage i mod dankort.

http://ertmania.dk Styksalg af fødevaregodkendte plastspande og plastkurve. 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan. Skriv dig på til Select Nordic, og se om det er noget for dig - når vi lancerer :)

Hjemmeside: www.SelectNordic.dk :)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)