Jeg vil mene hvis i lader nogle downloade et plugin/modul fra jeres side, bør i vide hvordan det virker og yde support på det, alt andet er tåbligt da man som udvikler kan side med sprøgsmål tilbage og i kan ikke hjælpe en hvem kan så?
Når det så er sagt, så er min oplevelse af Quickpay ikke god, det skyldes at teknisk hjælp skal forgå via deres dårlig online chat support, og deres abo. services halter helt vildt, der er ikke en gang eks. på hvordan det skal laves, bare et dårligt svar på supporten "mange bruger det uden problemer men kan ikke give dig sample kode på det" så det dvs. man kan faktisk ikke få hjælp til deres gateway når det bliver for teknisk desværre.
Deres abo. modul sender ikke lat medi callback filen, og når man sprøger hvad det skyldes om deres systemer er bygget op tranaction i deres database og det er derfor den ikke gør det om det skal ske før eller efter callback filen er deres support total uviden, endte med at bruge 1,5time på supporten hvor browseren crashet, og jeg spurte flere gange til telefon hjælp men det fik jeg blot afvide at det skulle ske pr mail eller via chatten, det er virklig uprof. derfor har jeg altid hoppet uden om Quickpay for går noget galt skal jeg kunne ringe og få det løst promte også selv om det er teknisk hjælp...