Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DIBS betalingsløsning. Hvad koster det?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan: Det helt store problem med Qucikpay er hvis noget går galt og du mangler hjælp her nu er deres support helt i skoven, en hvis man ikke vægter det så højt funger de ganske fint, :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Paris Nakita Kejser:

Allan: Det helt store problem med Qucikpay er hvis noget går galt og du mangler hjælp her nu er deres support helt i skoven, en hvis man ikke vægter det så højt funger de ganske fint, :)

Det må jo være noget du ved?

Jeg bruger Quickpay, jeghar haft brug for hjælp to gange. Har begge gange fået svar på mailhenvendelse inden for en time! - Også en lørdag!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Carsten: Ja det er noget jeg ved, men teknisk hjælp er noget jeg skal kunne få pr telefon, derfor er vores valg ikke QuickPay, men det er godt du er glade for dem ;) bare jeg ikke skla være hos dem, så har jeg ihvertfald sagt det på en pæn måde.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Beklager naturligvis at du øjensynligt har haft en skidt oplevelse - men at udlede helt generelt at vi ikke har en velfungerende tlf.support er imo at stramme den.

Nu kender jeg ikke baggrunden for dine udsagn. Men Quickpay har fin telefonsupport. Når vi laver kundetilfredshedsundersøgelser på tlf.supporten runder vi de 95% i tilfredshed.

100% ville naturligvis være bedre, men det tror jeg ikke er muligt. Med det antal kunder og det antal opkald vi modtager vil der altid være nogen som vil være utilfredse.

Og når det så er sagt - så er der mange ting som er nemmere at klare pr. mail eller chat fremfor telefon. Et eksempel kan være bugfinding i kunders kode "Jeg læser lige de første 12 linjer op af mit program - hvad er fejlen ?". Den slags er nærmest pr. def. umuligt at løse pr. tlf.

vh

thomas jensen



Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal det hele jo ikke være rosenrødt... :-)

Hvorfor Quickpay for ¤#$%&#@% har valgt at overføre KURV-nummeret i stedet fro ORDRE-nummeret i deres Prestashop modul, det må guderne vide! Men den der har fået ideen skulle rulles i tjære og fjer, og sendes nøgen ned gennem Nyhavn!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er prestashop ikke open-source ?

Eg. alle kan vel bidrage til shopssystemet ? Det er ikke quickpay som har skrevet prestashop, og for så vidt heller ikke quickpay som har skrevet modulet.

Jeg kender personligt ikke årsagen til at kurv-nummer anvendes (anede ikke at der var noget som hedder kurv-nummer rent faktisk :) - men du er da velkommen til enten at fixe selv, kontakte udvikleren eller kontakte quickpays support og så kan de/vi finde en prestashop-udvikler som sikkert kan fixe.

Men problemstillingen er et godt eksempel på hvor support-sager kan gå i hårdknude. Quickpay kan ikke være ekspert i samtlige flere tusinde forskillige shopsystemer der findes - og ønsker det for så vidt heller ikke.

Quickpay hverken kan eller vil være eksperter i alle tænkelige shopsystemer. Vores fokus er selve betalingssystemet quickpay. Vi hjælper så typisk forskellige shop-commnyties med sponsorater mod at få quickpay-moduler retur.

vh

thomas jensen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Se. NU bliver det s.. alligevel interessant!

Thomas Jensen, Quickpay:
Men problemstillingen er et godt eksempel på hvor support-sager kan gå i hårdknude. Quickpay kan ikke være ekspert i samtlige flere tusinde forskillige shopsystemer der findes - og ønsker det for så vidt heller ikke.

Men i genere jeg ikke for at tage reklameværdien af at modulerne eksistere: http://quickpay.dk/modules/ 

Thomas Jensen, Quickpay:
Quickpay hverken kan eller vil være eksperter i alle tænkelige shopsystemer. Vores fokus er selve betalingssystemet quickpay. Vi hjælper så typisk forskellige shop-commnyties med sponsorater mod at få quickpay-moduler retur.

Modulet kan hentes DIREKTE på jeres site, uden man skal over en anden side, men i interessere jeg ikke for, hvordan det virker! : http://quickpay.dk/modules/prestashop/

Gælder alle jeres shopmoduler, alle dem i virkelig bryster jeg af, - De virker eller virker ikke, det rager ikke jer?!?!

Jeg tror da jeg skal se mig om efter andre. Magen til arrogant  og ansvarsfraskrivende indlæg skal man alligevel lede længe efter!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

ehm... jeg siger ikke at vi ikke har en interesse i at de virker. Naturligvis har vi kun en interesse i at de forskellige moduler virker. Tro mig når jeg siger at når der findes en bug i et modul kan det direkte aflæses negativt i vores support. Og det har ingen interesse i. Vi gør derfor altid store anstrengelser for at holde de mange forskellige moduler så gode og opdaterede som muligt.

Det eneste jeg siger er at vi ikke er eksperter i alverdens shopsystemer - og det synes jeg egentlig er en en fair melding set i lyset at vores produkt ikke er et shopsystem.

På samtlige download-sider står der også:

"Disclaimer
Det skal bemærkes at brugen af modulet sker på eget ansvar. Vi yder kun begrænset support på brugen af det - men kan altid henvise til eksterne eksperter af hver enkelt system.

Modulet stilles gratis til rådighed men vi kan desværre ikke påtage os at yde support på jeres shopsystem, endsige sætte det op. Vi er ikke eksperter i alle tænkelige shopsystemer. Quickpay er vores fokus."

vh

thomas

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er udmærket klar over, at det er mig selv der ikke har læst tingene ordentlig igennem inden jeg indgik aftalen.

Men nu hvor jeg er klar over, at jeg ikke har nogen support fra jer, hvis modulet ikke virker. Og jeg kan have en latent udgift på adskillige tusinde kroner, hvis der kommer en opdatering der ikke virker.

Så vil jeg bare hellere et sted hen, hvor jeg føler mig mere tryg.

Jeg tror RIGTIG mange af jeres kunder forventer, at når modulerne ligger til download hos jer, så har i blåstemplet dem. - Det er jo så bare misforstået.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene hvis i lader nogle downloade et plugin/modul fra jeres side, bør i vide hvordan det virker og yde support på det, alt andet er tåbligt da man som udvikler kan side med sprøgsmål tilbage og i kan ikke hjælpe en hvem kan så?

Når det så er sagt, så er min oplevelse af Quickpay ikke god, det skyldes at teknisk hjælp skal forgå via deres dårlig online chat support, og deres abo. services halter helt vildt, der er ikke en gang eks. på hvordan det skal laves, bare et dårligt svar på supporten "mange bruger det uden problemer men kan ikke give dig sample kode på det" så det dvs. man kan faktisk ikke få hjælp til deres gateway når det bliver for teknisk desværre.

Deres abo. modul sender ikke lat medi  callback filen, og når man sprøger hvad det skyldes om deres systemer er bygget op tranaction i deres database og det er derfor den ikke gør det om det skal ske før eller efter callback filen er deres support total uviden, endte med at bruge 1,5time på supporten hvor browseren crashet, og jeg spurte flere gange til telefon hjælp men det fik jeg blot afvide at det skulle ske pr mail eller via chatten, det er virklig uprof. derfor har jeg altid hoppet uden om Quickpay for går noget galt skal jeg kunne ringe og få det løst promte også selv om det er teknisk hjælp...

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)