Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har den ide jeg rigtig gerne vil starte en webshop.

Jeg har nu skaffet mig en god kontakt i Kina, Hvor jeg kan skaffe en masse billige blæk patroner.

Jeg har fået så småt bygget min hjemme side op, så den snart vil være klar til brug.

Jeg spørge om der er nogen som har nogen gode forslag, eller noget konstruktiv kritik, eller evt nogen ting jeg skal tage højde for.

Hvad syntes i er det en god ide, eller jeg på vej ud på dybt vand.

 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lad os se webshoppen så har vi lidt at kommentere på :-) Det er lidt svært at kommentere på en webshop uden at se den ;-)

Ideen kan være fin nok hvis du har konkurrencedygtige priser og kvaliteten af blækpatronerne også er ok. Der ligger selvfølgelig meget mere bag successen af en webshop end blot at have en online shop + billige produkter. Det hele skal også markedsføre og det er dér folk falder i.

Hvad er dine egne planer omkring markedsføring af siden når du starter? Jeg håber du har gjort dig nogle gode overvejlse andet end "facebook og seo" :) 

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan desværre ikke åbne op for webshoppen før om et par dage.

Jeg sad lidt og puslede med ideen, at kontoer og andre store firmaer printer meget ud.

Så der var måske nogen faste kunder man kunne fange der, men det hjælper mig dog ikke med selve webshoppen. 

Må egentlig indrømme er lidt blank ud over jeg vil prøve at sprede min side så meget som muligt over nettet.

Jeg har ikke verdens største budget så reklamationer bliver lidt svært.

I værste tilfælde må jeg gå gennem venner, familie og telefon salg.

Jeg er ret blank fra hvor jeg skal skaffe kunder.

Det egentlig nok her mit spørgsmål ligger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du CVR-nummer, importregistrering osv. på plads? Med hensyn til salg, synes jeg da at opsøgende B2B salg lyder som en rigtig god ide :-)

Dbh,
/Jakob 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)