Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemmeligholdelsesaftale

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en advokat, som kan lave et godt tilbud på en hemmeligholdelsesaftale.

 

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa. send mig en email på yiamor@yahoo.com så sender jeg en skabelon til en hemmeligholdelsesaftale der er advokat godkendt. det eneste du skal specificere er parterne og hvad der skal holdes hemmelig

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eller find en på Google.

Når det er sagt, så overvej om det hjælper eller skader dig. Personligt ville jeg aldrig skrive under på en NDA.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, det vil jeg meget gerne. Nu er det vel ikke sådan at der kommer en stor regning på den efterfølgende?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads, vil du uddybe hvorfor du aldrig vil skrive under på en NDA?

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

IdéMarie:
Mads, vil du uddybe hvorfor du aldrig vil skrive under på en NDA?

Det kommer an på hvem du beder om skrive under på den. Hvis du allerede har et produkt i et marked og beder en konkurrent om at skrive under inden du fortæller dem om en ide til en evt. samarbejde giver det nogenlunde mening.

Personligt er jeg blevet bedt om det en hel del gange efterhånden, fra fuldstændigt tilfældige personer. Grunden til jeg altid har sagt nej er:

- Jeg er ikke så interesseret i din ide at jeg vil binde mig til noget som helst.

- Jeg ved ikke om jeg allerede har haft ideen før - og jeg så ikke længere selv vil kunne gøre noget ved den hvis jeg skriver under.

- Jeg har ikke lyst til at fraskrive mig muligheden for at gå ind på marked ved at skrive under på en tilfældig persons NDA - typisk fordi man ikke ved på forhånd om det overhovedet er noget man er interesseret i.

Mit råd til at dig er at droppe NDA. Det er spild at tid (du har sandsynligvis ikke økonomiske ressourcer til at føre en retssag alligevel) og du fraskriver en del personer som måske kunne give dig gode råd på vejen fordi de ikke gider underskrive en NDA (pga. mine punkter ovenfor).

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Modsat kan det nogle gange være nødvendigt at lave en aftale med f.eks nye ansatte hvis man er igang med at udvikle et produkt, som man frygter skal komme konkurrenterne i hænde, eller man arbejder på et  helt nyt koncept.  så vil det jo være ærgeligt at nogen stjæler det fordi en af dem som man har rådført sig  med snakker om det til gud og hver mand.   selvfølgelig skal man jo se på hvad det er for en aftale man skriver under på. men man kan jo altid spørge lidt ind til hvad det drejer sig om, så man ikke låser sig selv fast. 
Det er fuldstændigt utænkeligt at få arbejde i f.eks en software udviklingsvirksomhed, eller i en udviklingsvirksomhed generelt uden at skulle skrive under på en aftale om ikke at snakke om de interne forhold og projekter i virksomheden. mener at der at gå med skyklapper på og ikke tager imod mulighederne, hvis man ikke engang imellem tager skridtet og skriver under.  der kunne jo være guld at tjene for enden af tunnelen, hvis det er noget som man kan arbejde videre med.  

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede tænkt en del over dine synspunkter, som også for mig giver mening.  Her er tale om at jeg har en idé, som jeg vil præsentere for en fabrik. Det er en form for koncept, kan man sige. Jeg kan jo ligeså godt vove forsøget, måske synes de, som jeg at det er en kanon-idé, og har lyst til et samarbejde.

Men jeg forstår udmærket dine synspunkter.

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Mogenshøj:
. Personligt ville jeg aldrig skrive under på en NDA.

Fjollet at sætte sig i en faståst bås på forhånd

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

helt klart at du skal lave en hemmeligholdelses aftale.  så får de meget svært ved at stjæle din ide. og du signalerer også at du ved hvad der er nødvendigt for at arbejde med dem.  i det her tilfælde er det et must at få lavet aftalen. du kan jo ikke tabe noget på den men kun sikre dig selv

så thums up.     så hvis hvis du vil have en færdig aftale såsmid din email til mig og jeg sender en til dig

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)