Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tre hurtige wordpress spørgsmål

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WP folk,

Jeg sidder, for første gang, og hygger mig lidt med WP og synes sådan set at jeg har en ok forståelse for det, trods min manglende erfaring på området:) jeg har derfor lige nogle basale spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med:

1: jeg skal bruge det til en webshop, men er ikke sikker på om jeg først skal lave et site via WP og herefter en webshop via woocommerce, eller om woo overtager selve lauoutet på standard sitet?

1,5: hvis jeg skal lave et standard site før woo, er der så nogen der kan anbefale et layout der ikke er blog baseret, men derimod minder mere om en almindelig produktorienteret site?

2: er det muligt at integrerer woocommerce med fx. dinero eller economics?

jeg håber det giver mening:)

Tak

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du starter med at installere Wordpress, herefter installere du pluginet WooCommerce, som bare er en udvidelse der tilføjer nogle funktioner til Wordpress.
Herefter skal du installere et WooCommerce theme/tema, som du kan finde på den officielle WooCommerce side her: http://www.woothemes.com/product-category/themes/woocommerce/
Eller ved at google "Woocommerce themes" 

E-conomic har et plugin: http://www.e-conomic.dk/apps/iex-woocommerce

Dinero har jeg endnu ikke set noget WooCommerce plugin til.
Til Billy´s Billing findes der nogle uofficielle plugins, og jeg ved at de også selv har et WooCommerce plugin på vej.
 

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

lauridsen84:
om jeg først skal lave et site via WP og herefter en webshop via woocommerce, eller om woo overtager selve lauoutet på standard sitet?


WooCommerce har sit eget layout til de sider, der har meget relevans for shoppen: produktsider og produktoversigter. Det er dog valgfrit om man vil bruge det - eller lave noget skræddersyet eller bruge et WordPress-temas layout.  

Sider som indkøbskurv, login etc bruger som standard dit WordPress-temas normale layout, men kan skræddersyes.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt prøve at søge på "shopping" "commerce" "woo" osv, når du bruger WP's tema finder.

Der kommer nemlig nogle op hvor der også er CSS (ekstra design indstillinger) specifikt til WooCommerce.

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres assistance, det var en stor hjælp:)

hvad betaler man for at bruge woodpress, woocommerce etc? synes ikke jeg er stødt på noget jeg skal betale for indtil videre og det er meget svært at google sig til priser.

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster ikke noget i sig selv, udgifter kommer hvis du vil have et premium tema, en Dankort aftale, eller andre ting fra 3. parter for eksempel. Woocommerce og Wordpress er 100% gratis.

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange tak Mark,

Hvad skal jeg regne med at skulle bruge per måned hvis jeg har en standard shop med dankortaftale, et relativt simpelt/normalt tema og andet (?)?

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et premium tema, fx. fra themeforest.net koster en $40-50 som engangsbeløb, der er også mange med WooCommerce CSS styling.

Ellers bruger jeg 100,- om måneden på epay som håndterer SSL sikkerheden for betaling, og så gav jeg vist 8.000 i sin tid for at oprette en Dankort aftale med PBS, nu DIBS eller hvad de efterhånden kalder sig selv.. Det med prisen på dankortaftaler er ikke fast, så der skal du nok undersøge nærmere, kommer an på nogle forskellige ting.

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

super, mange tak Mark

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)