Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, hvad mangler min webshop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg er ny og det er mit første indlæg. Har læst rigtig, mange super gode indlæg og syntes at det er nogle gode råd og svar folk giver hinanden. Derfor håber jeg at der sidder nogle kloge folk og læser dette indlæg. Jeg har nu være igang i 7 uger med min side, og har svært ved at se hvad den mangler samt hvordan den kan bliver super god. Så er der noge, som har erfaringer, de vil dele tager jeg meget gerne imod. V.h CCS Den glade webshop ejer.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Css

Du kan starte med et link til din side Smile, så skal jeg nok kigge på den.

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå ja det vil nok være smart. Du kan godt forstå jeg har brug for hjælp ikkk ! www.greenkids.dk
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal inkludere dine vigtigste søgeord i <title>-tagget - og ved de enkelte produkter bør du nok inkludere produktets navn i titlen. Google er jo helt tosset med den slags.

Jeg kan godt li den lille checkbox hvor man kan vælge at få pakket ind, men savner information om hvorvidt du pakker ind til gave, eller det blot er fordi du så pakker varen til forsendelse, så hvis du mener at du pakker ind til gave, så skriv det.

På siden man accepterer handelsbetingelser står nederst: "Tekst..." - Hvorfor det?

Så synes jeg du skal lave en betalingsside uden produktnavigationen til venstre - læs evt. Thorborgs E-pusher - der er jo en gratis lightversion

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Per Tak for dine gode råd, har været igang med at rette.
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes du har et rigtigt flot site. Jeg er ret vild med din indkøbskurv funktion:

Når man køber en vare går man direkte til indkøbskurven.

Hvilken platform bruger du?

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en rigtig flot side, det eneste der lige sprang mig i øjenene var at dit banner ikke var grønt, det havde jeg forventet, når nu siden hedder Greenkids...Hmm ...men det er måske bevidst.?

Held og lykke med sidenWink

Mvh Malene

Messearrangør Søby Promotion

Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 God ide med at sælge økologi til de små.

Det undrede også mig at farvevalget var brunt da jeg kom ind på siden. Havde også forventet noget i grønne nuancer, eller i hvert fald noget lysere og lettere.

Det kunne evt. være en ide at vise højere oppe på siden at du tager de forskellige korttyper. Det gør i hvert fald at folk ikke falder fra fordi de er i tvivl.

Ellers synes jeg det er en rigtig god og flot side. Held og lykke med den.

Hilsen Kaspar

www.moebelguide.dk

 

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Malene Tak for dine flotte ord. Det er bevidst, at siden ikke er grøn, for det forventer de fleste jo. Jeg er vild med brun, men har også tænk om den er for mørk. Der er jo heldigvis mor og fra som køber ind. Jeg syntes, at mange sider er for lego-farvet, det bliver man sku´også træt af syntes jeg. Mvh Connie
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper Det er bevidst at farven ikke er grøn, måske husker du mig næste gang du skal købe børnetøj, hvem ved. Mvh Connie
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)