Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af elektronik med rigtig stømforsyning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har handlet med varer fra udlandet før, men jeg skal til at indhente tilbud på mine første elektroniske varer fra udlandet.

Hvordan skriver jeg til producenten, at det skal være med stik, der passer til dansk strømforsyning? Hedder vores stiktype noget bestemt?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Mvh. Jan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

tror CEE 7/7 men det kan en elektriker butik svare på  det svære er at sikre korrekt gennemført CE mærkning og test så det ikke bare er et fake mærke, da du har ansvar for alt som importør, herunder brand eller personulykke ved brugen

Dertil risiko for kopi varer som du skal sikre dig inden også og endeligt skal du være importregistreret før import fra uden for EU erhvervsæssigt Læs evt basalt om import fra uden for EU http://johnhannover.blogspot.dk/2013/05/import-fra-uden-for-eu-helt-kort-basis.html 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret. Jeg er med på at det er mit ansvar, men hvordan tester jeg, at det CE mærke de reklamerer med er rigtig?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

John Hannover er inde på noget.

Stikket kan også være: EAN 4011721021140, denne er dog med jord.

Johnny

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Platusus:

tak for svaret. Jeg er med på at det er mit ansvar, men hvordan tester jeg, at det CE mærke de reklamerer med er rigtig?

Snak med din forsikring om det... - Det vil jo i sidste ende være din produktansvarsforsikring der skal dække. - Så de krav de har, skal du jo følge.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)