Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords Editor virker ikke på min MAC?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Jeg har opdateret AdWords editoren til senest version og kan nu ikke længere arbejde med programmet.

Det har svært ved at åbne, det fryser hele tiden når det er åbent. Og hvis jeg bruger CMD/TAB og vælger AdWords Editor, så kommer programmet ikke i fokus.

Jeg får også denne fejl hver gang jeg åbner programmet.

Nogen forslag til løsning?

På forhånd tak!

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her slet ikke nogen som har oplevet dette problem?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Køb en PC. Just kidding Big Smile

Jeg har ikke en Mac, så ved ikke om det er et generelt Mac problem. Men prøv at søg på google efter fejlmeddelelsen eller problemet. Måske andre har prøvet det samme?

Ellers kunne det måske være en idé at afinstallere Adwords og så geninstallere det?

Held og lykke med det uanset

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sarah, jeg køber sq da en PC så :-)

Jeg har Googlet løs, men har ikke rigtig fundet noget. Har afinstalleret programmet flere gange. 

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du overvejet at ringe til Google og få hjælp til at løse problemet? Smile 80 60 23 40

Alternativt kan du jo prøve at installere 10.4 i stedet. Det er selvfølgelig kun en midlertidig løsning da du jo skal opdatere før eller siden, men så kunne du jo vente med at opdatere til næste version kommer og se om problemet er løst der.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel Hyrland:

Har du overvejet at ringe til Google og få hjælp til at løse problemet? Smile 80 60 23 40

Alternativt kan du jo prøve at installere 10.4 i stedet. Det er selvfølgelig kun en midlertidig løsning da du jo skal opdatere før eller siden, men så kunne du jo vente med at opdatere til næste version kommer og se om problemet er løst der.

God ide med 10.4 - men jeg kan ikke rigtig finde noget Google sted at downloade tidligere versioner fra. Kan finde en masse 3. parts steder, men der tør jeg ikke downloade fra.

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Lauge:
God ide med 10.4 - men jeg kan ikke rigtig finde noget Google sted at downloade tidligere versioner fra. Kan finde en masse 3. parts steder, men der tør jeg ikke downloade fra.

Jeg ser faktisk 4 mulige løsninger, for jeg forstår godt din bekymring omkring download af gratis software via en 3. part.

Første mulighed er et lille trick jeg selv forsøgte. Jeg gik til AE's officielle download side og højreklikkede på download linket og kopierede det og pastede det derefter ind i browseren. Da så det sådan ud: https://dl.google.com/adwords_editor/10.5.0/mac/da-DK/AdWords-Editor-10.5.0-da-DK.dmg herefter skiftede jeg 5 ud med 4 for at prøve at nå frem til download af den tidligere version. Det virkede ikke, men da jeg gik endnu en version tilbage virkede det, så det er en mulighed, prøv selv linket her: https://dl.google.com/adwords_editor/10.3.2/mac/da-DK/AdWords-Editor-10.3.2-da-DK.dmg 

Den anden mulighed er, som jeg også skrev tidligere. Ring til Google, fortæl om fejlen, bed dem evt. om at sende dig et download link eller filen til AE 10.4. De er altså utroligt hjælpsomme Smile

Den tredje mulighed er at se om du i dine mappe med overførsler ikke selv har installations-filen fra version 10.4 liggende.

Den fjerde mulighed er at høre om andre har version 10.4 installations-filen liggende i deres mappe med overførsler. Min assistent bruger Mac, så når hun møder ind kan jeg lige tjekke om hun har den liggende, i så fald sender jeg den gerne, omkostningsfrit Wink

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joel Hyrland:

Nå.. spild af tid med mit seneste indlæg, for nu fandt jeg faktisk frem til det officielle download link. Ved at gå ind på den officielle AE side via Wayback Machine kunne jeg se at linket til download af den tidligere version faktisk hed 10.4.1, og jeg prøvede før med 10.4 og 10.4.0.

For at gøre en lang historie kort, så kan du downloade den her: https://dl.google.com/adwords_editor/10.4.1/mac/da-DK/AdWords-Editor-10.4.1-da-DK.dmg 

Geeked

Du er dagens mand! Tak :-)

Jeg vil prøve det af senere på dagen....

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå, jeg fik løst mit lille problem. Er der andre med samme problem, er her løsningen.

Hvis jeg downloader herfra, fejler programmet:
http://www.google.com/intl/da/adwordseditor/

Hvis jeg downloader herfra, virker det fint:
http://www.google.com/intl/en/adwordseditor/

Det er samme versionsnummer, men forskelligt sprog.

Tak for hjælpen!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)