Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til hvor man skal betale for sit domæne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sad og kigget rundt på nettet og fandt ud af priserne er forskellige fra sted til sted hvis du skal købe et domæne. Hvorfor?

er det ene sted bedre ind det andet hvis ja,

hvor er det bedst at købe sit domæne

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger helt af hvilket domæne det er? .dk .com osv.

Samtidigt er det måske nemmere at bestille det sammen med din hosting, hvis du ikke har så meget teknisk erfaring. Så du ikke selv skal til at rode med navneservere osv. Siden du spørger, går jeg ud fra det er tilfældet. :)

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeps det tilfældet det mere fordi jeg igang med at finde navnet til shoppen som både skal bruges på facebook og ja web-shop men så bare de ting igår og forskellige priser men super tak for hjælpen

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ville jeg registrere det samtidigt med hvor du køber din hosting. Det er typisk også det billigste alternativ. Måske sparer du et par kroner et andet sted, men det kan vist ikke svare sig den eventuelle hovedpine du vil få hvis du ikke er så teknisk anlagt :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i mange år brugt Gigahost.dk

De tilbyder flere domæner til samme hosting. Dem jeg så har brugt til min webshop, har jeg bagefter flyttet (eller retter, min webshop udbyder har flyttet det)

Skal siges jeg har en række private domæner også, derfor jeg bruger gigahost.

vh

// pete45

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsoh

Ja første vil jeg sige det giver lidt sig selv at priser er forskellige da det er mange om bude samt forskellige service nivo

samt er der også forskellige service inden i dette. ikke alle sælger af domain tilbyder dns, samt er det ikke alle udanske domain sælger der tilbyder du bare kan få din code hvis du ønsker at flytte domain til anden udbyder..  så jeg vil helt klart anbefale at bruge sammen sted som du køber webhotel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)