Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokal Marketing. hvordan bør jeg starte?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har en ide omhandlende lokaliseret marketing målrettet de forbrugere der jagter tilbud. og ikke mindst er i tvivl om hvilken cafe de skal besøge om eftermiddagen.. det vil kræve en del webprogramering som jeg ikke selv kan stå for. hvordan skal jeg gribe det an skal jeg finde en partner eller er løsniungen at hyre en webintegrator til det.. og hvordan sikrer jeg den ide så den ikke bliver kopieret?

AndreaS

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.
Der er mange måder at finde den rigtige programmør på, men et godt alternativ er Amino Freelancer, hvor du kan lægge en beskrivelse op af den "pain" du har - og hvad du kan tilbyde programmøren. Typisk enten et honorar, procent af virksomheden eller en kombination.

Hvilken model du skal vælge, afhænger naturligvis af mange forskellige ting. Bl.a. økonomi, og hvilken programmør der henvender sig. De fleste vil nok gerne have mindst et honorar - da rigtigt mange herinde tilbyder partnerskaber til "den gode idé". Og som det er nævnt mange gange, så er 95% af at den gode ide bliver en succes altså udførelsen, positioneringen, markedsføringen mm. 
Det er gratis for dig at slå det op i Amino Freelancer.

Uanset hvilken model du vælger bør du sikrer din idé enten gennem patent (det er dog ret dyrt), eller som minimum gennem en hemmeligholdsaftale. Se her: http://startvaekst.dk/aftale_hemmelig_1. Rigtig god dag :)

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

David Metzon:
Hvilken model du skal vælge, afhænger naturligvis af mange forskellige ting. Bl.a. økonomi, og hvilken programmør der henvender sig. De fleste vil nok gerne have mindst et honora

Tak for svar David. jeg har i første omgang taget kontakt til min lokale Handelsstandsforening, på opfordring fra min borgmester...... Kunne godt se en ide i at bruge hemmeligholdelses kontrakten som et værn mod idetyveri. dog er min indstilling i første omgang at jeg har en gulerod, i at lave det som et jointventure. med nogen der kunne se et marked eller en fælles mulighed i det. og så bruge ideen til at sætte på CVet da jeg ikke har nogen reel uddannelse men har gået et par år på HHX og så efter afbrydelse. læst videre hjemme fra computeren.

du skal ihvertfald have TAK, for din kommentar den er meget brugbar.

Andreas Schmolke

Schmolke TT & Schmolke search & solution. 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor henne i landet tænker du at starte? 

Jeg er medejer af klubhæftet, det lyder til at være lidt i samme boldgade. 

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her kan vel betegnes som en slags ``instant, location, marketing´´ og er 100% webbaseret. jeg  har lagt en lille appetitvækker ind hos Citykolding, som er min lokale handelstandsforening.. det kunne sagtens fungere med klubhæftet. Dog befinder jeg mig i kolding og er handelstandsforeningen ikke med på det, må jeg jo lægge de sørgelige rester af min kontanthjælp til side i en rum tid for at skaffe kapital til et webintegrator honorar. Ellers kunne det nemt blive en refferanceide til handelskammeret som har ytret deres interesse. for ja selvom jeg har læst mig til min viden på privat plan. Vil jeg ikke vente de 3 år det tager at læse international handel økonomi før jeg kan tage min ide med mig syd over. til den tid er den nok dukket op, imellem ørene på en anden. for den er i det hele taget ganske enkel dog er det et stykke avvanceret programeringsjob. 

Andreas Schmolke

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også en god idé.


Det var så lidt.

Held og lykke med projektet! :)

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker ihvertfald for rådene..

Skulle du stå med samme ide

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)