Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for at få sat et stykke hardware op på en pc / server og køre et program fra den maskine?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søge en virksomhed der har pcer / servere som altid bare køre og er koblet op på nettet , hvor de er villige til at tilslutte et stykke hardware via et 3,5 mm jack stik til en mikrofon port og installere et stykke software til at modtage data gennem den port. 

Softwaren har en mail del, men det køre igennem softwaren, så der skal ikke sættes noget op til dette. 

Det vil være en fordel at der er en mulighed for at ændre config filer i softwaren en gang imellem, men det er yderst sjældent det er nødvendigt.

Det kan også være at der skal ændres i hardwaren, hvilken kræver at en kan gå ind og omkode den (det er blot nogle knapper man skal trykke på). Dette er kun sket 1 gang på 7 måneder at jeg selv har skulle med den i denne del af landet, så ikke ofte.

Placeringen af dette er vigtigt. Det skal være i eller omkring Asnæs

Så det jeg søger er: 

Et sted som vil have noget hardware sat op

Skal være i eller omkring Asnæs

Være joblet op på nettet.

Tilgængelig 24/7

Tilsluttet det til en server / pc via 3,5 mm jack stik til en mikrofon port

Et sted hvor der er en som kan omkode hardwaren en gang imellem (jeg kan godt lave en video hvordan man gør, men skal bare være en fysisk person til at gøre det)

Helst mulighed for at kunne logge ind på serveren og ændre config fil en gang imellem.

Softwaren fylder maks 20 mb og kræver at man kan køre .exe fil.

Hardwaren er på størrelse med en router (20x15x8 cm) plus to små antenner.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig over du ikke forklarer hvad denne boks skal lave.

Evt et link til producenten af enheden.

Jeg tvivler på du får nogle virksomheder til at sætte denne boks til en server eller workstation. Du har intet fortalt hvad den opsamler af data, og da den skal have adgang til internettet, kunne boksen muligvis bruges til at få adgang til denne virksomheds netværk.

En anden ting, hvorfor sætter du ikke bare denne boks op og køre på en Raspberry Pi ??? den koster 30kr i strøm om året. Ja den kan ikke køre en Windows, men du han få debian til den, og der i afvikle Wine, for på den måde at bruge din hardware. Dette burde du have råd til selv.

 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Jeg undrer mig over du ikke forklarer hvad denne boks skal lave.

Evt et link til producenten af enheden.

Jeg tvivler på du får nogle virksomheder til at sætte denne boks til en server eller workstation. Du har intet fortalt hvad den opsamler af data, og da den skal have adgang til internettet, kunne boksen muligvis bruges til at få adgang til denne virksomheds netværk.

En anden ting, hvorfor sætter du ikke bare denne boks op og køre på en Raspberry Pi ??? den koster 30kr i strøm om året. Ja den kan ikke køre en Windows, men du han få debian til den, og der i afvikle Wine, for på den måde at bruge din hardware. Dette burde du have råd til selv.

Skriver helt bevidst ikke i et åbent forum hvad boksen gør eller hvilke former for data den samler, ingen grund til at fortælle konkurrenter hvad mig og mine kunder bruger af systemer. Det må blive mellem mig og den virksomhed som kan have sådan en stående.

En raspberry PI er en super løsning, problemet er dog at jeg ikke har noget sted at sætte den i eller omkring Asnæs, da min egen løsning står hos mig på Bornholm. Så det ændre desværre ikke noget på situationen ved at vælge sådan en løsning. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)