Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre på denne webside?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det seneste stykke tid arbejdet på websitet www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk og har allerede forbedret det en del. Nogle der har ideer til at gøre den bedre? Skal snart til at få sat boganmeldelser ind på den og kunne godt tænke mig input, til hvordan sådan en skal laves, før den er god.

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden kan der ihvertfald arbejdes meget med! En overskrift og 5 linjer tekst :-)

-Hvad med nogle billeder eller video? Evt. billeder af nogle af bøgerne, hvor man så kan klikke sig videre til den pågældende bogs anmeldelse?
-Et billede af anmelderen(e) samt en kort intro om dem. Hvis i er mange anmeldere kan du evt. lave en karrusel, der viser de forskellige anmeldere på siden. 


Din adsense boks går udover sidebaren.

Nyhedsbrev signup i sidebar:
1. Gør overskriften lidt mindre i skrifttype, og måske en kortere call to action tekst.

2. Knappen er alt for tæt på input feltet.

Hvis du får brug for hjælp til at rette nogle af tingene, må du smide mig en PB, så hjælper jeg gerne.

 

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:

Forsiden kan der ihvertfald arbejdes meget med! En overskrift og 5 linjer tekst :-)

-Hvad med nogle billeder eller video? Evt. billeder af nogle af bøgerne, hvor man så kan klikke sig videre til den pågældende bogs anmeldelse?
-Et billede af anmelderen(e) samt en kort intro om dem. Hvis i er mange anmeldere kan du evt. lave en karrusel, der viser de forskellige anmeldere på siden. 


Din adsense boks går udover sidebaren.

Nyhedsbrev signup i sidebar:
1. Gør overskriften lidt mindre i skrifttype, og måske en kortere call to action tekst.

2. Knappen er alt for tæt på input feltet.

Hvis du får brug for hjælp til at rette nogle af tingene, må du smide mig en PB, så hjælper jeg gerne.

Så har jeg rettet flere af de ting du skrev :) Angående dem som anmelder, så har vi ikke nogle faste, så hvis vi skal have et galleri med dem alle, så vil det blive for stort og voldsomt. Desuden har jeg sat billedere af nogle af bøgerne ind, men har pt ikke alle bøgerne, så det er langt fra dem alle, som har fået billede, men hvad siger du til kvaliteten af de billedere der er sat ind fx her http://www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk/steve-jobs-en-biografi-om-manden-bag-apple-af-walter-isaacson/ . Ellers nogle ideer?

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal der være andre indtægtsmuligheder end de par bannere?

Du kan oprette dig som affiliate via cdon eller amazon.co.uk hvor de dog kalder det associates. Selv om du godt nok skal generere sindssygt meget salg, hvis du skal tjene penge på det, men lidt er måske bedre end intet. Jeg ved ikke om man får £0,5 eller 5 kr. pr. salg men som sagt det er måske bedre end intet. På den måde kan du også få lidt mere relevante reklamer på dit site. Lige nu sidder jeg f.eks. og kigger på en reklame hvor man kan vinde en speedbåd hvilket måske ikke er helt optimalt.

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Kellermann:

Skal der være andre indtægtsmuligheder end de par bannere?

Du kan oprette dig som affiliate via cdon eller amazon.co.uk hvor de dog kalder det associates. Selv om du godt nok skal generere sindssygt meget salg, hvis du skal tjene penge på det, men lidt er måske bedre end intet. Jeg ved ikke om man får £0,5 eller 5 kr. pr. salg men som sagt det er måske bedre end intet. På den måde kan du også få lidt mere relevante reklamer på dit site. Lige nu sidder jeg f.eks. og kigger på en reklame hvor man kan vinde en speedbåd hvilket måske ikke er helt optimalt.

God pointe. Har søgt om en amazon.com uk affiliate konto, men der skal flere anmeldelser af bøger på siden, før de vil godkende den, men det er bestemt i tankerne. Det er også meningen af tjene via affiliate penge på de danske bøger, gennem saxo.com .

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

iværksætterbøger:
Så har jeg rettet flere af de ting du skrev :) Angående dem som anmelder, så har vi ikke nogle faste, så hvis vi skal have et galleri med dem alle, så vil det blive for stort og voldsomt. Desuden har jeg sat billedere af nogle af bøgerne ind, men har pt ikke alle bøgerne, så det er langt fra dem alle, som har fået billede, men hvad siger du til kvaliteten af de billedere der er sat ind fx her http://www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk/steve-jobs-en-biografi-om-manden-bag-apple-af-walter-isaacson/ . Ellers nogle ideer?

Synes det er fint nok kvalitet... Når du bliver affiliate kan du jo undersøge, om du må bruge forhandlerens professionelle billeder :-)

Det var nu på forsiden jeg mente, der manglede nogle billeder af enten de mest populære anmeldelser eller nyeste.
Du kan evt. sætte den op til at automatisk vise de mest populære og/eller nyeste anmeldelser på forsiden :-)

 

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er for mange kategorier til jeg kan det

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)