Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du min nye samarbejdspartner og måske medejer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

 

Er du en SERIØS, entusiastisk, fokuseret, handlevillig person(med krudt i røven)?
Tænder du på salg, hjemmesider, grafisk design og vil du tjene gode penge?

Er DU min nye samarbejdspartner og måske medejer?


Indtil nu har jeg drevet mit fullservice webbureau hjemmefra og har benyttet mig af outsourced sælgere, designere og programmører. Jeg har selv stået for kundeservice, administrative opgaver og lidt salg(når tiden var til det). Økonomisk set klager jeg ikke - slet ikke. Det er ikke begrundelsen med dette indlæg, grunde er, at jeg har tit tænkt på, at jeg mangler en sparringspartner, en som brænder ligeså meget for projektet som mig.

En, som kan se ideen i, at lægge sin tid og energi i en virksomhed, som har et godt koncept, 3 år på bagen og alt det praktiske på plads. 
Jeg har opkalds system(med dertil ubegrænset emne udtræk), færdig udviklet projekts system, dygtige freelance designere og front/backend udviklere(og flere i kulissen).

Kort sagt, alt er på plads - jeg mangler bare en person mere til, at komme med gode ideer, hjælpe med at koordinere og ikke mindst sparre med - i det hele taget, en til at hjælpe med og trække læsset og tage virksomheden til next level.

Inden for kort tid er planen, at rykke i kontorlokaler(jeg har på hånden), måske ansætte inhouse designere og programmører, og ikke mindst, en masse sælgere. (alternativt benytte et call center til salgs arbejdet). 


Hvem er den perfekte samarbejdspartner så?

- Du SKAL have sælger genet i dig og elske at sælge

- Være serviceminded

- Have lederevner(eller lysten til at lede)

- Være innovativ og en "idebombe"  

- Være indforstået med, til og starte med vil din primære opgave være, at skaffe flere kunder - primært via telefonsalg

- Have erfaring med telemarketing arbejde

- Bo på Sjælland, helst Stor København

- Have tid og overskud til at lægge din energi i virksomheden

Hvis jeg skal sætte mig selv i dit sted ville jeg tænke "det lyder meget fint alt sammen, hvad er der i det for mig"?

 

Det er noget, vi skal drøfte nærmere over en personlig snak. Som udgangs punkt, er jeg villig til at forhandle, og er villig til at give en procentdel af min lille "digitale baby" - men KUN hvis den RIGTIGE ildsjæl dukker op.

Giv det 14 seriøse dage så er jeg sikker på du kan se ideen i det!

 


Er du ham/hende, eller kender du personen jeg søger så skriv gerne, eller smid mig en PM for uddybende information.

 

Ønsker alle en Fantastisk dag!

 

Mvh Tor

Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tor.
Spændende indlæg du har posted og jeg kunne godt tænke mig at høre mere om hvad det er præcis dit webbureau laver og sælger, hvad skal jeg eller andre sælgere sælge? Hvad skal udvikles?
Hvilke nye ideer kunne du drømme om eller forstille dig jeg skulle tilføre virksomheden eller måske rettere, i hvilken retning ser du virksomheden gå siden du søger en idemand/sælger/medejer?
Du skriver du indtil videre for det meste har outsourced dine opgaver, er virksomheden så etableret at du har fastansatte på fuldtid og/eller er virksomheden så velfungerende at du har eller ville have råd til at have fuldtidsfastansatte og evt. hvor mange?
Forventer du at den person du vælger ligger et pengebeløb til fremtidige investeringer?
Hvad er dine krav for at blive medejer?
Jeg kan svare "ja" til alle dine kriterier og synes det lyder interessant og netop derfor jeg umiddelbart lige stiller en række relevante (for mig) spørgsmål som jeg håber du vil svare på.
Jeg sidder på min ferie da jeg faldt over dit indlæg og jeg har derfor sikkert mange flere spørgsmål men dette var der fra mig indtil videre.
Du kan svare på min mail lenfal@gmail.com og så kan jeg overveje og tænke lidt mere.
Mvh Lennart

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart,

Tak for din besked, jeg har sendt dig en PM

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tor 

Du må gerne sende mig en privat mail med mere information, jeg stå selv i samme situation, og vil gerne tage det til næste stadie, og gerne sammen med en partner, der kan lidt af hvert og har været i gang et stykke tid. 

De bedste hilsner 

Brian fjelde

Tilmeldt 9. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tor,

Fed tråd, jeg vil meget gerne høre mere, det lyder smadder spændende.
Vi står i meget samme situation, har sendt en PM med kontakt information. 
 

Jeg ser frem til at høre fra dig :-)

Venlig hilsen
Jesper Ragner

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for din PM. Det passer mig perfekt, giver dig et ring i morgen efter kl 16:00

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)