Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - Hvordan kommer jeg i gang?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg står med min færdigewebshop, klar til at blive lanceret, men jeg mangler at have styr på Adwords!
Og hvordan gør jeg så lige det?

Jeg håber at der er nogle friske aminoer der kan anbefale mig nogle links så jeg kan læse lidt op på det, evt. nogle tips.
Kan alt det basale :-)
Prøvede dog lige at oprette en annonce... Men den siger mit url er ugyldigt?

God sommer :-) 

 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miklas.

Hvad har du brug for tips omkring? :)

Du skriver du kan alt det basale - Har du styr på brede søgeord, eksakte søgeord og søgeordssætninger og hvordan du bedst sammensætter det? :)

Har du tilføjet undersidelinks og telefonnummer til kampagnerne?

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til ugyldig URL skal du overholde følgende:

Brug samme domæne som i den annoncerede webadresse

  • Destinationssidens domæne skal svare til det domæne, der vises som den annoncerede webadresse i din annonce. Hvis det website, du annoncerer for, f.eks. bruger domænet "example.com", skal den annoncerede webadresse i din annonce også indeholde "example.com".

Link til et fungerende website

  • Din annonces destinationswebadresse må ikke føre brugeren til et website, som er under opbygning, eller som linker til en fejlside med en statuskode, der starter med 4 eller 5 (f.eks. en fejl 405). Se nederst på siden for at få hjælp til at rette denne type fejl.
  • Din destinationsside skal fungere korrekt fra alle placeringer, uanset hvilken placering du målretter din annonce mod.
  • Dit website skal indlæses hurtigt i de mest populære browsere og på de mest populære enheder. Vi anbefaler, at du undgår indhold eller funktioner på dit website, der forsinker indlæsningen af en side, hvilket kan få brugeren til at tro, dit website ikke fungerer.
  • Din annonces destinationswebadresse må ikke henvise til en e-mailadresse eller en fil i stedet for en webside. Dette gælder både billed-, lyd-, video- og dokumentfiler, der kræver, at der åbnes eller køres en ekstra applikation (f.eks. PDF-filer).
  • Hvis du bruger dynamiske sporingswebadresser, skal de henvise til en gyldig webadresse og opfylde alle de samme krav, som her er angivet for destinationswebadresser.
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en rimelig "simpel" webshop, der ikke forhandler andet end panserglas - så søgeordene burde ikke være det sværeste at have styr på? (Måske???)
Undersidelinks og telefonnummer er ikke noget jeg er stødt på endnu, hvilket lyder som en fejl når du nu skriver sådan ;) 

 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Undersidelinks kan være meget nyttige til at guide kunden direkte til produktsiden, kontaktsiden, tilbudssiden osv. Men har du kun 1 landingsside er det ikke nødvendigt.

Hvis du har telefonsupport er det en god idé at tilføje dit telefonnummer under annonceudvidelser, så de nemt og hurtigt kan ringe til dig.

+ at når du bruger undersidelink og telefonnummer i dine kampagner får du en linie eller mere, som gør dig mere synlig i annoncefeltet :)

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det mig der er helt gal på de, eller foreslår Google Adwords mig at jeg betaler 4,5kroner pr. klik??????

 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Miklas.

Prøve at slette ordet og sæt det ind igen efter 2-3 minutter. :)

Det er en "bug" eller et bevidst valg af Google tror jeg - men i 80% af tilfældende ændre det sig hvis du gør som ovenstående.

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke for et enkelt keyword, undskyld.
Det er den maksimale pris pr. klik 

 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selv vælge hvad du vil betale pr. klik.

Jeg vil anbefale dig at du prøver dig frem og finder den bedste klikpris og samtidig sigte efter top3 placering, som giver væsentligt flere besøgende :)

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der nogle gode artikler på nettet om Adwords? :-)
Har fundet nogle før, men nu kan jeg simpelthen ikke finde dem! 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)