Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS Fragtpriser - hvad kan jeg presse dem ned i ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Vi anvender idag primært GLS til at håndtere vores forsendelser, og det fungere ganske fint. Dog er jeg ikke helt tilfreds med vores priser, og inden jeg går i kødet på dem, vil jeg lige høre om der er nogen der vil "guide" mig lidt i retningen af hvad en pakkepris skal være.
Vi sender ca. 30-50 pakker i måneden, og resten håndteres af DSV på paller. 

I øjeblikket har vi vægtinddelt pris, men jeg ved nogle har fast pris fra 0-20kg.
Jeg er lidt ligeglad om det er det ene eller andet, bare vi kan få priserne lidt ned. 

Hvis I ikke vil oplyse Jeres priser offentligt, må I meget gerne sende mig en PM.

På forhånd tak

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle webshops har deres pakkepriser helt ned i 29,-. Der er primært at tale om småforsendleser (under 1 kg), som afhentes i nærmeste pakkeshop.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det der plejer at hjælpe bedst når man skal forhandle priser - det er at man har noget at forhandle med. Dvs. at man har en høj volumen.

Det lyder ikke umiddelbart som om du har så meget at forhandle med - desværre. Se det fra deres synespunkt, så er du nok en lille kunde...

Hvis jeg var dig, så ville jeg se mig om efter andre samarbejdspartnere - PostDK (evt. uden udbringning) VNL eller andre....

Skal du forsøge at forhandle med GLS, så kunne det være en fordel hvis du nu havde en forventning om at du inden for relativ kort tid har planer om at øge din volumen betragteligt....

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Profillageret:
I øjeblikket har vi vægtinddelt pris, men jeg ved nogle har fast pris fra 0-20kg.
Jeg er lidt ligeglad om det er det ene eller andet, bare vi kan få priserne lidt ned. 

Du skriver intet om der er tale om erhvevspakker eller privat pakker?  DSV har et samarbejde med Post DK, så de kan tilbyde erhvervspakker op til 31,5 kg for kun 40 kr. pr. pakke.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv været i Pakke branchen og 30-50 pakker om måneden er meget lidt. Flere faste steder jeg kom (for ups) havde de 50+ pakker om dagen til afhentning de havde så også en speciel aftale med en god pris.
Det er Ikke for og kritisere dig eller dine pakker, men i et så stort firma må du betegnes som en lille kunde. Men der er mange om pakke transport i dag (for mange) så at finde nogen som presser prisen er mulig.


Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Med din mængde pakker tror jeg du får svært ved at presse dem ret meget på priserne.

Til gengæld vil jeg foreslå dig at finde en kollektiv aftale som du kan blive tilknyttet.
Tidligere har bl.a. dandomain tilbud en kollektivaftale hos GLS gældende for deres kunder som havde en webshop hostet hos dem. Om de stadig har det ved jeg ikke.
Vi er tilknyttet en kollektivaftale hos GLS via vores arbejdsgiverforening og det giver væsentligt bedre priser end hvis vi alene skulle lave en aftale med dem.

Hvis du leder og søger skal der også nok være en kollektivaftale som du kan blive tilknyttet og derigennem få gode priser på dine pakkeforsendelser.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)