Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt og miljøvenligt kassefyld !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er på udkik efter en maskine der kan lave mit gamle pap affald om til kassefyld, Se billedet så ved du præcis hvad jeg mener.

Jeg har en webshop hvor jeg selvf er stor forbruger af kassefyld, det er dyrt og bliver bare smidt ud af kunderne bagefter. Derfor skrev jeg det på som et punkt til næste morgenmøde og vi talte en del om det og kom frem til at, i stedet for vi smider en masse pap ud og kunderne smider vores kasse fyld ud, så kunne vi jo lave vores gamle pap om til kasse fyld og så kunne kunderne jo smide det ud for os. Haha smart. og så bliver pappet jo samtidig genbrugt en gang mere inden det havner i skraldespanden. Miljø og genbrug det er lige til en oscar.

Men hvor for man fat i sådan en maskine og har i erfaringer med denne metode som kassefyld ?

Vi er opmærksom på det vejer mere end luft puder og skum plast osv osv, men vi allerede skåret ned på vores kassefyld ved at anskaffe os mange flere størrelser papkasser så behovet for kassefyld er mindsket markant, så den i vores tilfælde lille vægt forskel vil ikke betyde noget for vores fragt pris.  

Glæder mig til at læse alle jeres svar og bud, På forhånd rigtig mange tak.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget så simpelt som en papmerkulator du skal have fat i. Google det så popper de op. :-)

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej magic22

Undskyld mit måske lidt uklare spørgsmål. Jeg søger nogen der har erfaring med sådan en maskine og steder de vil anbefale at man køber sådan en. og måske nogen modeller man kan kalde et godt køb, og maskiner man skal holde sig fra. Google salgstekst fra folk der vil sælge sådan en maskine har jeg læst tynd, så derfor forsøger jeg nu at trække lidt på de kloge aminoers erfaring og gode råd.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)