Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RÅD OG VEJLEDNING om crowdfunding + beskyttelse af navn/logo

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiskberg/København
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg beder nu endnu engang råd via her, da jeg tror jeg kørt lidt fast, måske er det varmen, måske er det fordi man sidder alene med det hele og har gjort det et godt stykke tid men hjælp det søger jeg

Spørgsmål 1

Det første jeg søger råd om er om crowdfunding, da jeg har besluttet at søger midler den vej også .. Jeg starter på Booomerang,  som en start og selvom jeg har sat mig ind i det, er der alligevel nogle spørgsmål

1: Hvad er skattereglerne ang. crowdfunding ? og skal man være cvr. registeret inden en indsamling ?

2: Til den første indsamling har jeg tænkt at skrive en tekst med beskrivelse af konceptet med billede / logo og tankerne bag, er det nok ? og fint nok ?

( til de større crowdfunding sider, laver jeg  en præsentationsvideo )

Spørgsmål 2

Jeg skal snart søge beskyttelse af mit navn samt logo og her søger jeg efter en der måske har tid til at hjælpe mig med og se om det er muligt at søge beskyttelse og hjælp med at tjekke det efter, inden jeg indsender det ?

Jeg har snakket med styrelsen men blev ærlig talt mere forvirret efter deres snak , så håber der er en her, der kunne have tid og lyst til at mødes til en snak om det, så giver jeg gerne en kop kaffe.

På forhånd tak ..

Mvh

Line Sandra

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)