Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjælp til iværksættere?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

I denne uge har vi et tema på Amino der handler om gratis hjælp til iværksættere i Danmark. Det er for at sætte fokus på de steder hvor der er gratis hjælp at hente og gøre opmærksom på de muligheder der er for de danske iværksættere.

Så i denne tråd kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer der kender et rigtig godt initiativ hvor iværksættere gratis får hjælp til at komme videre med deres projekter, så andre muligvis kan få glæde af det :) 

Mit lille tip idag er dette gratis projektstyringsværktøj: https://freedcamp.com 

Driver du din startup ved siden af et arbejde eller er du og dine samarbejdspartnere langt fra hinanden kan det være rart at have en platform som denne til kommunikation og styring af projekter.

Sharing is caring - let the caring begin! Big Smile

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels, spændende at se alternativer til gratis hjælp. Det kan blive en spændende tråd.

Iværksættere kan eksempelvis hente gratis hjælp til opstartfasen på www.Forespørgsel.dk - Der er tips til at lave en forretningsplan, gratis billeder og en kategori for iværksættere der vil fortælle deres succes historie. Man kan også indhente b2b tilbud fra samarbejdspartnere.

Derudover kan alle finde gratis råd og tips om programmering af hjemmesiderwww.Opbygning.dk - Der deles informationer om SEO, tekster, billeder, linkbuilding, overskrifter og mange andre emner.

Jeg ser frem til at høre fra andre der også kender nogle brugbare sider med gratis hjælp man kan bruge.

Mvh. Lasse

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode indspark! 

Det kan nemlig blive en rigtig værdifuld tråd for mange, det er også mit håb :-) 

Kom endelig med flere lækkerier.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det en ny dag på Amino og vi skal have fat i nogle nye gratis iværksætter tiltag Big Smile

Er der nogle der kender et sted hvor iværksættere kan få gratis hjælp som de gerne vil dele med os andre? Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis sådan en tråd som denne og lign skal give mening også på længere sigt, har i så ikke overvejet et par sticky tråde ? - Ellers falder den information trods alt bare tilbage i forummet selvom det løbende er noget folk søger.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er lidt, set med en udviklers briller.

Amazon Web Services har et Free Tier program, hvor man kan prøve deres omfattende udbud af hosting service gratis. Jeg brugte en gratis server i et helt år, og brugte denne server som udviklingsserver, men den kunne sagtens have været brugt til drift. Når det første år er gået, begynder man bare at blive faktureret for de services man bruger, så man behøver ikke starte forfra. Her er et link: AWS Free Tier

Hvis man laver kode man vil dele offentligt, er GitHub jo blevet standarden i dag. Det er gratis hvis man kan nøjes med offentlige folders. Jeg betaler dog 7 dollars i måneden for at få skjulte folders, og bruger det som mit kode repository (SVN).

Heroku er også værd at nævne. Mange iværksættere bruger det som et sted hvor de kan teste nye ideer og teknologier, og nogle bruger det også til drift. Jeg bruger ikke selv Heroku, men mange er meget begejstrede for det. Der findes et gratis abonnement.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen jeg håber det er okay at selvpromovere lidt, da formålet med http://iværksætterpodcast.dk er at hjælpe alle der gerne vil blive klogere på iværksætteri og ikke mindst, hvordan de selv kan komme igang.. 

Jeg har et gratis podcast hvor jeg flere gange om ugen interviewer en masse spændende danske iværksættere:

http://iværksætterpodcast.dk  

Klik ovenfor eller hør dem i din ynglings podcast app på din smartphone.

Der er massere af gode og konkrete råd til hvordan du kan komme igang. Hvilke fejl du bør undgå og hvordan du réelt undgår dem. Samt en masse andre spændende ting.

Og sidder du derude som iværksætter, eller kender du en, du synes kunne være spændende at have med på showet, så skriv endelig til mig :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God tråd, og godt initiativ.
Jeg har desværre ikke noget at byde ind med selv. Har undersøgt på kommunen (Gladsaxe) og søgt diverse steder på nettet, men indtil videre har fået Nada gratis 👎 Heldigvis kommer man også langt med hårdt arbejde. Håber der kommer noget brugbart i tråden 😃

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)