Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal igang

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

jeg skal starte en webshop men jeg hved ikke hvad jeg skal sælge. Nogle gode tips

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Find et produkt som interesserer dig, og som du, efter en kort markedsanalyse kan se at der er salg i :) Man kommer ikke langt med et produkt man virkelig finder kedelig at sælge, da starten kan være meget langtrukken, og der kommer tider hvor man direkte er tæt på at opgive det hele. Så find noget du synes kunne være sjovt at sælge, og bevæg dig videre fra det :)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal nok helst være et produkt du kender godt og ved noget om fra start. Det er jo svært at komme med et konkret forslag uden at vide mere om dig, dine hobbyer og interesser...  Hvilke interesser har du? Hvad kan du? Har du en uddannelse der kan bruges?

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er, at man pludseligt falder over det. Søg lidt på sider med mange produkter, DBA, Aliexpress, Ebay osv. og se hvilke produkter du synes lyder interessant. Derefter kan du google dem og se om der er nogle i Danmark der sælger dem og selv vurderer om du synes du kan overtage markedet for det produkt. Prøv at find huller i markedet, hvad gør dine konkurrenter galt, eller hvad gør de overhovedet ikke. Derefter kan du gøre præcist som dem, bare bedre.

Med venlig hilsen

Patrick Kronholm

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

antonc:

Hej amino.

jeg skal starte en webshop men jeg hved ikke hvad jeg skal sælge. Nogle gode tips

Hvad ved du noget om - giv os nogle hints - så vi kan give dig nogle gode brugbare råd -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Kronholm:

Min erfaring er, at man pludseligt falder over det. Søg lidt på sider med mange produkter, DBA, Aliexpress, Ebay osv. og se hvilke produkter du synes lyder interessant. Derefter kan du google dem og se om der er nogle i Danmark der sælger dem og selv vurderer om du synes du kan overtage markedet for det produkt. Prøv at find huller i markedet, hvad gør dine konkurrenter galt, eller hvad gør de overhovedet ikke. Derefter kan du gøre præcist som dem, bare bedre.

Med venlig hilsen

Patrick Kronholm

Yes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)