Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify, TicTail eller en helt tredje - har brug for hjælp til at vælge webshop-system...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  miini.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at starte en webshop med håndsprit, og i den forbindelse har jeg kigget på en halv million forskellig webshop-løsninger som fx Shopify, TicTail, Dandomain, Mangento, Prestashop og adskillige andre.

Lidt om ideen:
Jeg sælger helt ren håndspritsgel uden farve, parfume eller parabener, som man putter i en holder, der så kan hænges på tasken. Jeg har pt. otte forskellige holdere, men får nok en del flere med tiden. Shoppen skal derfor kunne tage - lad os bare sige 50 forskellige produkter med billeder og tekst. Thats it!

Problemet er, at jeg har svært ved at gennemskue, hvad der bedst kan betale sig for mig?

På den ene side vil jeg gerne have en nem og enkel webshop, hvor ting som betalingsmodul for visa-dankort er integreret (det ved jeg så faktisk ikke om kan lade sig gøre?). På den anden side har jeg ikke lyst til at betale boksen hver gang jeg sælger en vare - til webshop-folkene.

Måske kan I allerede godt høre, at jeg slås lidt med den sædvanlige: Vil gerne have det hele uden at betale det hele.....Det er nu ikke helt sådan, det er - jeg vil gerne betale, men kan ikke gennemskue, om fx 2% er meget eller lidt pr. transaktion.

Shopify bliver rost alle steder, men den mindste løsning (som jeg ikke helt ved om er stor nok, for hvad vil det sige, at der er 10 GB trafik? Hvor meget er det lige?) koster USD 29 + et transaktionsgebyr på 2%.

TicTail er super enkelt, men deres betalingsløsning er PayPal. Ved ikke om det vil afskrække nogle kunder.

Og hvad med SEO? Vil ikke have en shop, der spænder ben for sig selv i Google...

Hvad siger I? Har I selv nogle erfaringer, som I tror jeg kan have glæde af, så vil jeg rigtig gerne høre dem.

På forhånd tak

Mette

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)