Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - BETALINGSFORM????

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er ved at udvikle en applikation, men mangler et smart initiativ når kunden skal til at betale.

Det skal være let og hurtigt. Findes der andre metoder end at taste sit kortnummer ind hver gang?

Mvh Alexander.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Alexander.

Der er jo PayPal, betal med sin mobil som man fx gør til 1212 og de andre 4-cifrede numre. Ellers kan du følge med på diverse mobilbetalingsudbydere, som sigter mod webshops og fysiske butikker; Paii og MeeWallet er bare to af disse. Dog kræver det jo selvf. at forbrugeren også har mulighed for at betale med de betalingsformer, du understøtter. :-)

Hvilket system udvikler du applikationen til?

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Udvikler til OIS, da jeg regner med at fange flest brugere på denne måde. :)

Har været ude omkring noget NEM ID, hvor brugeren logger ind én gang, og sætter penge ind på kontoen. På den måde forbliver det let, og ikke gentagne gange skal indtaste oplysninger osv.

Mvh

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Alexander.

Android er også ret interessant, men det afhænger selvf. af målgruppen.

Never mind, men ang. betalingsløsningen: Så skal kunden have en konto hos dig, han sætter penge ind på, eller hvordan? Og kan du godt køre NEMID og Java på iOS-devices?

To be honest, ville jeg anbefale dig, at nøjes med en af de allerede eksisterende betalingsløsninger, og få det op at køre, og så køre over i det fancy, når du evt. har fået lavet Proof of Concept, har fået nogle kunder igennem, gained trust osv. - Medmindre en smart betalingsmåde selvf. er yderst essentielt i din app!

Beklager, men kan umiddelbart ikke komme med forslag til alternative løsninger, men du får god vind herfra. :-)

Mvh Sebastian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at du kigger nærmere på Braintree og deres nye Mobile SDK... https://www.braintreepayments.com/landing/mobile-payments

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)