Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website med gratis links til dit site - kritik søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har oprettet et site hvor man gratis kan gå ind og skrive en tekst, samt uploade et billede og få et link til produkt, virksomhed, facebook side etc. Syntes siden fungerer godt 123link.dk og der er allerede pæn interesse for siden, jeg vil rigtigt gerne bede om idéer samt konstruktiv kritik af siden. Er den for simpel? er det passé med reklamer i form af billeder i sidebaren?, hvor brugervenlig er siden på smartphone og tablet?. Jeg håber på lidt responce på denne varme sommer søndag Smile

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Sitet er såmænd fint nok

men hvis brugere skal have gavn af det skal du skaffe nogen indgående links til dit site

eller giver det ikke værdi at have artikler på hjemmesiden

 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal også laves en meget bedre oversigt over de forskellige links, når du får flere links på siden, ellers kan det være svært at finde lige det firma man søger.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wordpress Support

Tak for svar, ja det har jeg selvfølgelig også overvejet Big Smile det skal jo gerne give brugeren noget mere værdi, ud over et link. Har du gode råd til hvordan jeg anskaffer disse indgående links. Skal jeg skrive i forskellige fora eller hvordan? Smile

Mvh. Cher

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hagbart

Tak for svar. Tænker du en side med kategorierne?. Jeg modtager gerne en idé til strukturen!

Mvh. Cher

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)