Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For meget mellemrum mellem logo/topmenu og materiale på min WordPress side?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg er et lille "design problem" på min WordPress side. Problemet er at der er for meget hvid mellemrum mellem min topmenu/logo og til resten af min side, præcist 3 cm på min side, hvis man kan sige det sådan. 

Så er der nogle der ved hvordan jeg kan rette det, enten med et plugin eller i en mappe jeg skal redigere - så jeg kan formindske mellemrummet? 

På forhånd tak & god søndag! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et link til siden?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Her: ↓ Men den er ikke offentligt gjort, så det får du desværre ikke særligt meget ud af! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at fortælle dig hvad du skal ændre, når ikke man har mulighed for at se siden.

Men jeg kan fortælle dig at du skal kigge på CSS'en, og evt. ændre/tilføje noget i Udseende -> Editor -> style.css.

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en hvid linje helt i toppen af siden, så prøv at logge ud af wordpress. fordi så kan det bare være den alm. admin menu.

- Kan ikke rigtig hjælpe med CSS'en hvis jeg ikke kan se siden Stick out tongue

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene begge to, inde i filen style.css er det så under header eller hvor er det jeg skal lede og hvad hedder det, jeg skal rette? Smile

Nedenfor har jeg sat et billede, for at være sikker på at vi ikke taler forbi hinanden. De to sorte pile symbolisere mellemrummet, så jeg skal have gjort mindre! 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper os ikke særlig meget.. Vi skal kunne se HTML elementerne så vi ved hvor vi skal ændre i CSS'en. Hvis ikke din side på nogen måde er online så er det lidt svært at hjælpe.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Eberhardt:

Tak for svarene begge to, inde i filen style.css er det så under header eller hvor er det jeg skal lede og hvad hedder det, jeg skal rette? Smile

Nedenfor har jeg sat et billede, for at være sikker på at vi ikke taler forbi hinanden. De to sorte pile symbolisere mellemrummet, så jeg skal have gjort mindre! 

Hej Mads,

Vi forstår dig godt - desværre kan vi ikke hjælpe dig ud fra dit skærmbillede. Som de andre skriver er det svært at hjælpe dig, når vi ikke kan få adgang til dit website. Wordpress temaer bruger ikke de samme CSS selector. Ved at få adgang til din side, kan vi hurtig fortælle dig hvilken selector du skal have fat i.

Hvis du ikke ønsker at offenligøre din side her på Amino, er du velkommen til at sende mig en privatbesked eller e-mail: bj@technical.dk
- så løser jeg det for dig gratis ;) 

Med venlig hilsen
Bastian - Wordpress udvikler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)