Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Business soaring for gamle skolen reisebyråer av travelling Tokyo the Avanti Group way

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Internett drepe ikke av reisebyrået tross alt.

">Klassisk reise selskaper skulle være død og begravet som nettsteder som Expedia og Trip Advisor la reisende gjøre sine egne, ofte billigere, ordninger.

Men full-service byråer bestiller flere turer, catering til reisende villig til å betale en ekspert å utvikle smart reiseruter.

Ved tradisjonelle reisebyråer økt 11 prosent de siste fire årene, ifølge Airlines rapportering Corp Boston ekspansjon er i gang for flere reisebyråer.

Faktisk, David og Carol Greenfield vanligvis planlegger sine ferier på Internett. Men når Newton paret valgte Japan for deres ferie i desember, de innså at de trengte mer enn en mus å fullt ut oppleve en fremmed kultur og overvinne språkbarrieren.

De nådde ut til Audley reise, et britisk selskap som spesialiserer seg på tilpassede turer. Audley åpnet sin første amerikanske kontor på North Washington Street i Boston i mars."Det var utrolig hvordan kunnskapsrik de var og hvor nøyaktig de lagt ut denne planen,"sa David Greenfield, 67.

Tradisjonelle tjenester kan variere fra standardgruppe turer med forhåndsbestemte reiserutene til ferier i som tilsynelatende hvert minutt detalj sett, til å levere bilder av tegn i utenlandske undergrunnsbaner. Mange reisebyråer og guider har arrangementer med hoteller, guider og selskapene i dagsturer og kan gå god for opplevelsen- eller svare problemer. (Disse selskapene vanligvis mottar en provisjon fra operatører sine kunder bruker.)

Vekst i reisebyrå virksomheten drives av baby boomers, som Greenfields, leter etter en mer oppslukende opplevelse fra sine ferier og kunne betale for den. En to-ukers Audley tur til Japan utenom sesongen starter på rundt $3000 per person, uten airfare, men inneholder noen hotellopphold og måltider, guidede tjenester, lokal transport og andre tjenester.

En mer forseggjort måned lang tur kan inneholde flere utflukter og måltider, luksus hotel akkommodasjonene og en overnight bli med munker i et kloster på den majestetiske Mount Koya, fødestedet til Shingon buddhistiske sekten mer enn 1200 år siden, for om $ 18 000 en person.

Jevn virksomheten har ikke bare spørsmål om flere reise selskaper å utvide sine kontorer i Boston, men også å tilby flere destinasjoner.

Grand Circle Travel Corp, som tilbyr gruppeturer målretting forbrukere i 50-årene og eldre, har lagt til mer enn 70 ansatte i Boston siden 2012. Firmaet rapporterer en kraftig økning i baby boomers deltar i liten gruppe reise ekskursjoner tilbys av sine oversjøiske Opplevelsesreiser enhet.

I 2013 deltok eventyr enheten 40,270 reisende; årets Grand sirkel forventer 49 000 kunder og har lagt ni turer til tilbudene, inkludert Sicilia, Indonesia og Brasil. I det siste tiåret, har virksomhet på oversjøiske Opplevelsesreiser hoppet 67 prosent.

Priscilla O'Reilly, en talskvinne for Grand sirkel, sa turer som tilbyr muligheter for kulturelle nedsenking er spesielt populært.

I India, for eksempel reisende bo i telt-tak hytter, kameler og elefanter og besøke en landsby, lokale skolen og kvinners samarbeidende under en 16-dagers tur, starter på $2,395 uten airfare. En 13 dagers tur til Costa Rica kan inkludere besøker å en oppdrett samarbeidende eller middag med familier i landsbygda, ut-av-det-måten samfunnene, og starter på $1,895. Noen av ekskursjonene er eksklusiv for selskapet og ikke tilgjengelig for utenfor reisende.

"Denne amerikanske befolkningsveksten Boomers er virkelig påvirker industrien fordi du har hele denne gruppen av mennesker som har tid og penger å reise, som de ikke da de var oppdra barn," sier O'Reilly.

Carol og David Greenfield av Newton opplevde en tradisjonell te seremoni i Japan.

Joseph og Diane Zinck av Dorchester har tatt tre turer med utenlandske Opplevelsesreiser, til Sørøst-Asia, Amazon og Marokko siden de pensjonert for noen år siden.

"Da vi gikk til Vietnam og Kambodsja, en dag du vil bli ridning kameler, dagen du ville være i sykkeltaxier eller på båter eller lektere," sa Joseph Zinck, en 67 år gamle tidligere Boston politimann. "Det er virkelig en kulturopplevelse."

Zinck sa han vurderer kostnadene for turer han har tatt-$8000 til $10.000 per par-verdt fordi det inneholder alle utgifter, fra måltider til losji og flyplasstransport.

Tidligere i år, åpnet Liberty reise i New Jersey en 10 000 kvadratmeter flaggskip beliggenhet i Downtown Crossing. Butikken markerer den åttende plasseringen i Boston, byrået tredje beste innbringende marked i USA.

Klienter vanligvis besøker så mange som 20 før håndsrekning til kjøper gjennom agency, sa Karen Kent, vice president for markedsføring for Flight sentrum USA, morselskapet til frihet reise.

"Relevans av reisekonsulenter definitivt øker," sa Kent. "Folk vil komme til oss for validering og ekspertise og sikkerhet."

Audley reise, det britiske selskapet som nettopp utvidet til Boston, forbinder reisende med interne spesialister som har reist mye eller bodde i destinasjon land og skreddersy turer til kundepreferanser. Ferier koste $3000 til $50.000 per person.

Audley administrerende direktør Jacqui Lewis sa selskapet besluttet å åpne en amerikansk kontor fordi det var å se flere amerikanske reisende besøker nettstedet. Hun sa amerikanere er blitt mer kresne om hvordan de reiser. I en post-lavkonjunktur epoken vil mange folk som har penger å reise oppleve noe unikt, sa hun. "Skreddersydd skjønnhet er at du setter din egen avreisedato og tempo som du reiser, vurderer din egen liker og misliker og alle disse tingene er viktige for deg," sa Lewis.

Greenfields sa turen Audley planlagt for dem i Japan var ikke billig, men de trodde verdien av opplevelsen var verd bekostning. De trodde at som amerikanerne de måtte besøke nettstedet for atom-bombingen i Hiroshima, og selskapet koblet dem med en guide som far ble sendt til området å hjelpe overlevende etter angrepet. David Greenfield, 67, beskriver opplevelsen som «svært vanskelig å forestille seg eller duplisere.»

De håper å besøke New Zealand og Sør-Amerika og sa de planlegger å bruke Audley igjen.

"Vi hadde ingen anelse om dette var slik et flott alternativ," sier Carol Greenfield, 65. "Men vi er solgt."

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)