Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket WP theme skal jeg vælge til udlejning af sommerhus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

jeg skal igang med at lave en hjemmeside for mine forældres sommerhus. det skal lejes ud og jeg vil gerne vise det frem på den bedste måde.. er der nogle af jer der har nogle gode themes som I kan anbefale til den slags.

Ha en god sommeraften

Vh

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde themes ved at søge på fx "vacation rental wordpress theme", men det hele beror også på dine ambitioner med siden. Har du sat dig ned og lavet en liste over de ønskede funktioner?

I mindre skala kan du nøjes med et par flade html side og så inkludere en bookingkalender som fx http://www.ferieboligkalender.dk 

Er det meningen at huset også skal lejes ud via Novasol/dansommer osv?

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Tak for din besked. Jeg må prøve at google mig til et godt theme. Som udgangspunkt har de et eksternt firma til at udleje det og det skal de blive ved med. Der er dig enkelte uger ind i mellem som de ikke lejer ud og der kunne det være rart selv at have en hjemmeside som venner, bekendte mv kan kigge på. Så behøver ikke et avanceret booking system. Det er sket ik sikker der behøver være en kalender. Det vigtigste er bare et godt theme til at præsentere huset bedst muligt

Blogger på www.stomien.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hastoft

Hvis kapitalet ligger til det kan jeg kun anbefale at du får en designer til at lave et nyt theme til dig. Hvis dette ikke er muligt, så kig på andre hjemmesider der minder om dit projekt og kig på de farver der forekommer. Hver branche har ofte specifikke farver. Taxi: Gul og Sort f.eks. (nu ved jeg ikke om gul og sort passer). Når du har nogle farver du føler passer, kan du begynde at lede lidt mere efter themes. 

Google har fornemme muligheder for at søge efter specifikke billeder i bestemte farver. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Vis ikke at du kan finde et theme som passer til hvad du leder efter, så er jeg sikker på at jeg kan hjælpe.

Jeg kan lave en hjemmeside til dig som kan vise dit sommerhus frem for kun 500 kr. Du vil selv kunne bestemme præcis hvordan siden skal bygges op og hvilke funktioner den skal have. 

Kontakt mig endelig vis du er interesseret her på amino eller på min mail SebastianSbeen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)