Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster en vagtmand?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

jeg påtænker at tage ud på nogen markeder med en stand for at sælge lidt brugte mobiler... men jeg har allerede dårlige nerver over at skal have hele mit varelager stående sådan et sted om natten.... også selvom jeg kan sove der... vil ikke få sovet mange minutter hvis jeg samtidig tænker på at alle mine fine varer står der yde lås på mens jeg sover:)

men kom så til at tænke på at da jeg arbejdede som elektriker var der ind i mellem steder hvor der var en vagtmand natten over for at sikre de ting der nu var der...

men nogen der ved noget om hvad noget sådant koster?

udover det hvad med forsikring på mine varer... hvis man hyrer et vagtfirma der skal stille med en mand natten over står de så for forsikringen eller skal jeg stadig selv tegne den (hvis jeg overhovedet kan det når det er ude af huset)?

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai

Jeg har aldrig haft problemer da vi kørte med mobiler og udstyr.

Udstyr var i teltet om natten. Mobiler var dag og nat i Campingvognen.

Nogle markeder har Vagt på om natten. Og de tager nogle som snuser rundt.

Hvis du medler dig ind i kræmmerforeningen er der noget forsikring incl.

Ellers har du bare en hund med så har du ikke nogle problemer om natten.

Jag har aldrig set nogle som har selvstændig vagt firma. 1000 pr time skal de jo nemt koste.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

Hej Amino.

jeg påtænker at tage ud på nogen markeder med en stand for at sælge lidt brugte mobiler... men jeg har allerede dårlige nerver over at skal have hele mit varelager stående sådan et sted om natten.... også selvom jeg kan sove der... vil ikke få sovet mange minutter hvis jeg samtidig tænker på at alle mine fine varer står der yde lås på mens jeg sover:)

men kom så til at tænke på at da jeg arbejdede som elektriker var der ind i mellem steder hvor der var en vagtmand natten over for at sikre de ting der nu var der...

men nogen der ved noget om hvad noget sådant koster?

udover det hvad med forsikring på mine varer... hvis man hyrer et vagtfirma der skal stille med en mand natten over står de så for forsikringen eller skal jeg stadig selv tegne den (hvis jeg overhovedet kan det når det er ude af huset)?

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Hej Nikolai

jeg vil gerne give dig et tilbud på den vagt ydelse , hvor mange dage snakker vi om her ?

Mvh

Daniel

Security Danmark ApS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)