Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag sigte - Skyd efter vores webshop - Vi søger feedback

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres mening - Er danskerne bange for, at bruge paypal

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mister mister du en masse kunder ved kun at have paypal. Overvej fx paymill i stedet for.

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er forskellen fra paymill til paypal?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Paymill er lidt lige som at have en aftale med nets. Du kan tage i mod visa og mastercard og have en klassisk check out proces i den netbutik uden at gøre som i paypal, hvor de foreslå du først tilmelder dig paypal, før du kan gennemføre dit køb.

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

billigventilator:
Vil foretrække at finde mastercard og visakort billedere i bedre kvalitet, da de ikke er super skarpe.

Rettet :) Bedre? vil da lige overveje paymill

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Hansen:

billigventilator:
Vil foretrække at finde mastercard og visakort billedere i bedre kvalitet, da de ikke er super skarpe.

Rettet :) Bedre? vil da lige overveje paymill

Desuden kan du få paymill betalings gateway til woocommerce som du bruger på din side. Det gør, det er super nemt at sætte op og du kan tjekke paymill ud her https://www.paymill.com/da-dk/

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Hansen:

Den sidste løsning, er det noget du har mulighed for, at give en forklaring på? 

Har nemlig bare ikke ønske om, at varianterne findes under et produkt og kan godt se at skrive nye produktbeskrivelser for hvert produkter bliver noget af et arbejde :)



Jeg har ikke prøvet sidstnævnte i WooCommerce, men lur mig om ikke du kan gøre vha dit plugin som du allerede har installeret: WordPress SEO

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Jeg har ikke prøvet sidstnævnte i WooCommerce, men lur mig om ikke du kan gøre vha dit plugin som du allerede har installeret: WordPress SEO.

Det kan man godt :) Og det bliver løsningen. Tak skal du have :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)