Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med feedback på min iPhone Panserglas webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,
Jeg er næsten færdig med min webshop, der er stadigvæk et par få fejl der skal rettes (lad os se om i kan finde dem)
Er dog overbevist om at jeg har set mit blind på min side, og ville rigtig gerne have nogle andre til at tage et kig på den.
Så kom med jeres ærlige mening, og lig ikke skjul på noget! 

Kommenter gerne på on-site seo, det visuelle udtryk, teksterne og funktionaliteten. 

OBS:
"Om os", "Guide til betaling" og "Guide til montering" mangler stadigvæk tekst + billeder :-)

 

"Vi sælger iPhone Panserglas til nogle af danmarks billigste priser, uden at gå på kompromis med kvaliteten. "

Find os her:
http://telefongear.dk 

 

Fra Hjallerup
Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Fra  NewQue.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miklas,

Det første jeg oplevede på jeres side var en "ding" lyd, og derefter et popup vindue med beskeden:
"Hej, er der noget vi kan hjælpe med? Kan se du browser lidt rundt :-) Skriv hvis der er noget vi kan hjælpe med."

Jeg ved I skriver dette for at give en god service, men personligt synes jeg det er irriterende. Tror mange vil give mig ret i at man bliver skræmt væk, og derfor vil lukke siden ned igen. Undgå lyde og popups der kommer uden man selv har klikket på noget.
Selve modulet med at man kan skrive til jer er fint.

Jeres video på startsiden viser en test af PanzerGlass™, men produktet som I forhandler er af et andet mærke.
Der er derfor misvisende overfor forbrugeren, at markedsføre det som PanzerGlass™. Derudover at kalde det Danmarks billigste, når der ikke er tale om samme produkt. Jeg bliver i hvert fald forvirret, og har den opfattelse at produktet jeg køber er PanzerGlass™.

For mere troværdighed vil jeg foreslå at få en anden kontakt mail end @gmail.
Slutligt at anskaffe et CVR nummer

Håber I ser dette som konstruktiv kritik.
Det var lige min hjælp til jer, for at forbedre jeres side efter min mening :-)

Mvh. Patrik Simonsen
www.NewQue.dk 



http://NewQue.dk - Nye gadgets produkter 

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt klart fat i noget brugbart, tak for din tilbagemelding! :-)

Vi er i fuld gang med en anden film, og der er allerede bestil mail "hotel".
Tak fordi du gad bruge tid på at tage et kig på vores side.

Mvh
Miklas Kroager

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke åbne siden?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Efter min smag synes jeg at farverne er alt for dystre, men det er vælg en smagssag og ikke noget jeg vil give videre kritik for.

Rigtig fint at i laver en guide til jeres produkt, det er der mange som ikke tænker på, men det er en rigtig god idé at lave, især når man kun forhandler et produkt.

Under jeres produkt side  savner jeg lidt mere enkelthed, >>> TILBUD TILBUD TILBUD <<< fanger mig på ingen måde, og for det til at se billigt ud i mine øjne, hvis du absolut skal reklamere med at der er tilbud, så vælg eventuelt en lidt mere enkel løsning, og set det op på en flot måde. 

Jeres "Tilføj til kurv" knap står på Engelsk, og vil anbefale i for skiftet dette hurtigst muligt, da det ser meget utroværdigt ud. 

I har desuden ikke noget telefon nummer eller CVR nummer, hvilket også virker en smule useriøst hvis i vil konvertere besøgende til kunder.

I jeres footer har i placeret et nyhedsbrev, men hvad for man ud af det? Eventuelt en anden overskrift end Tilmeld dig nyhedsbrevet, så folk med Samsung Galaxy rent faktisk for en email når i har produktet til deres telefon.

PayPal som den eneste betalingsmetode vil helt sikkert også koste nogen kunder, og er noget i skal overveje at få opgraderet :-).

Synes desuden også det er positivt, at i har lavet en betalingsguide når i nu kun tilbyder PayPal.

Mvh Emil Christoffersen

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Jeg kan ikke åbne siden?

Klik her i stedet: link.

Back to topic.

Siden er såmænd fin nok, men jeg er bestemt ikke fan af sort baggrund, og hvid tekst. Det omvendte er langt mere naturligt at læse, og meget nemmere. Ydermere, ville jeg få din CTA-knap til at være mere outstanding; p.t. er en blå, og falder godt i med alt det andet.

Derefter ville jeg gøre sådan, at når kunden havde lagt produktet i kurven, blev han/hun sendt videre til kurven, da det ikke er en side som fx. Nelly.com, Zalando el. lign. hvor man køber flere produkter af gangen; man kan derfor ligeså godt hjælpe kunden så tæt på 'kassen' som overhovedet muligt.

Fx i kurven har CTA-området en tendens til at falde 'under folden', og dette skyldes bl.a. din unødvendigt høje header; denne kunne evt. gøres mindre. Og her i kurven, gælder det samme som på forsiden; få din CTA til at stå lidt ud fra resten. P.t. er både "Opdater" og "Gå til betaling" blå. Ændr farven på "Opdater" til grå, og/eller at least ændr farven på "Gå til betaling" til grøn. :-)

Jeg håber, du kunne bruge det. Held og lykke. :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville få noget mere indhold i Footer eller centrere den - Den ser lidt tom ud i venstre side.

Jeg synes forsiden er ret lang, hvis du gerne vi have tekst på forsiden, kunne det være en idé at få det lavet full-width og en lidt mindre størrelse.

Jeg ville smide "Tilføj til kurv" knappen fra højre side længere op, så man kunne se den, uden at scrolle.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)