Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger website feedback (specielt fra selskabslokaleejere og restauratører) ang. eventsted opslagsdirektorat

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Fra  AllEvents Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har skabt et online opslagsbibliotek og promoveringssystem til selskabslokaler, samt restaurationer og hoteller kaldet AllEvents www.allevents.dk/wp.

Slutbrugerne er privatpersoner og virksomheder som leder efter et sted at holde deres event/arrangement. Her kan du læse alle nødvendige informationer om relevante steder samt sende en reservationsanmodning gennem kalenderen i det respektive opslag eller sende ejeren en uforpligtende forespørgsel.

Websitet v1.0 er lige ved at være klar og jeg vil sætte utroligt meget pris på jeres feedback! Alle former for konstruktiv feedback vil blive værdsat.


Hvis du er ejer af et selskabslokale, en restauration eller et hotel må du meget gerne oprette dit sted på siden (OBS: Når du opretter dit sted (som guld eller platin medlem), vil du blive ledt til betaling. Men dette er kun en testbetaling, hvilket betyder at du ikke skal afgive nogle betalingsoplysninger.)

Som tak for hjælpen til alle ejere der opretter deres sted på siden tilbyder jeg et års gratis guldmedlemsskab til AllEvents. Du kan se præcis hvad guldpakken indeholder under 'Vælg medlemspakke' i 'Tilmeld dit sted' formularen. Dette årsmedlemsskab starter selvfølgelig fra den dato hvor siden går i luften. Hvilket højst er om et par måneder.

Skriv gerne en pm til mig her på siden eller mail mig på kontakt@allevents.dk om at du har oprettet et opslag på siden (eller om noget andet for den sags skyld).

Med venlig hilsen

Stig Rosenberg Holte

Founder - AllEvents - www.allevents.dk/wp

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Direktorat ligefrem???

"administrativ afdeling eller myndighed der varetager den daglige forvaltning af et bestemt sagsområde, især inden for et ministerium et ministerielt direktorat er underordnet et departement og arbejder således direkte efter bekendtgørelser, cirkulærer el.lign. udarbejdet af dette"

mon ikke de fleste anser "direktorat" for at være noget meget offentligt styret!

I øvrigt kan man ikke tilgå siden

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Fra  AllEvents Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, opslagsbibliotek er nok et mere korrekt term!

Og ja, serveren begyndte at skabe problemer kort efter at jeg oprettede denne post.. Livets ironi!

Jeg arbejder på at få den til at virke igen og desuden leder jeg pt. efter en bedre hosting udbyder end dem jeg er hos nu.

Mvh Stig

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig Rosenberg Holte:

Jeg arbejder på at få den til at virke igen og desuden leder jeg pt. efter en bedre hosting udbyder end dem jeg er hos nu.

Det er jeg sikker på http://hosting4real.net/ godt kan klare, der kan du få et high performance webhotel Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Fra  AllEvents Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Det er jeg sikker på http://hosting4real.net/ godt kan klare, der kan du få et high performance webhotel Big Smile

Tak for tippet :)

Nu er siden oppe at køre igen. Jeg beklager ulejligheden til dem som har prøvet at tilgå den forgæves!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig Rosenberg Holte:
Founder - AllEvents - www.allevents.dk/wp

Hej

Skal den hedde www.allevents.dk/wp  med /wp ?  Hvis folk vil linke til jer eller snakke om jer vil de hojst sandsynlig bare skrive www.allevents.dk

Under jeres kategorier er der et stort  tomt omraade ? Det for den til at se ufaerdig ud i mine ojne.

"Saadan virker det" "hvorfor vaere vaert" "kontakt os " virker ikke naar jeg klikker paa dem ?

mvh

anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Fra  AllEvents Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Skal den hedde www.allevents.dk/wp  med /wp ?  Hvis folk vil linke til jer eller snakke om jer vil de hojst sandsynlig bare skrive www.allevents.dk

Under jeres kategorier er der et stort  tomt omraade ? Det for den til at se ufaerdig ud i mine ojne.

"Saadan virker det" "hvorfor vaere vaert" "kontakt os " virker ikke naar jeg klikker paa dem ?

Hej Anders

Vi er ved at lægge sidste hånd på vores v1.0 af siden og er derfor stadig i beta fasen af vores produktudvikling, hvilket er grunden til at den ligger på allevents.dk/wp i stedet for i roden af domænet.

Info siderne "Sådan virker det" "Hvorfor være vært" "Kontakt os" er ved at være klar og vil snarest muligt blive lagt op.

Mvh Stig

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig Rosenberg Holte:

Vi er ved at lægge sidste hånd på vores v1.0 af siden og er derfor stadig i beta fasen af vores produktudvikling, hvilket er grunden til at den ligger på allevents.dk/wp i stedet for i roden af domænet.

Info siderne "Sådan virker det" "Hvorfor være vært" "Kontakt os" er ved at være klar og vil snarest muligt blive lagt op.

Mvh Stig

aha okay :)

Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  WorkStyle.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

det virker som om det er for tidligt at bedømme sitet da der er en del mangler. Lad mig i stedet kommentere konceptet til at starte med:

1. Hvis jeg har forstået det korrekt så er dit mål at lave en "boligsiden.dk" eller "bilbasen.dk" for konferencer og events. Du skal være obs på at der allerede findes f.eks. dkbs.dk, som mange bruger.

2. Du skal adskille dig fra f.eks. ovennævnte ved at lave nye funktioner. Det kunne være en sammenlignings-funktion, feature-søgning, intro-video fra event- eller konferencemanager eller bruger-bedømmelser som specifikt kigger bookingprocessen og faciliteterne så man kan vælge det som er vigtigst for den givne situation. De fleste mellemstore og større firmaer har egne kontrakt-priser med de enkelte kæder eller steder, så en mulighed for at indtaste sine egne oplysninger på sitet ville være MEGET cool. (Det kunne udover priser, være deltagernavne, information om forplejning, transport eller andre oplysninger som firmaets event-planner skal bruge.

3. Du er ude i en "hønen og ægget" situation idet dit site ikke er noget værd før der er mange deltagere, men det bliver svært at få nogen af betydning med, før du har mange (andre) deltagere. Du skal lave en aftale med en af de store spillere på markedet for at få gang i det. (Comwell, Sinatur osv.)

4. Du bliver nødt til at gøre det gratis og nemt for deltagerne og så satse på at sælge dem ekstra services senere. Forside-promoveringer, nyhedsbrevspromoveringer eller de features jeg nævner ovenfor.

Omkring sitet så er det som sagt mangelfuldt, men alle de manglende oversættelser er problematiske. De danske tekster lyder firkantede og savner en tekst-forfatter. Lad os kigge igen når du kommer det lidt nærmere.

Håber du kan bruge noget af det.

Mvh John

www.workstyle.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)