Vi har været i dialog med Forbrugertilbud.dk vedr en annonce i deres nyhedsbrev. Og nu er jeg jo skeptisk af min vestjyske natur, når det drejer sig om firmaer, der tilbyder online markedsføring, specielt når man ikke har en chance for at se, om de reél henvender sig til det antal "kunder" som der annonceres med. Er der nogle af jer, der har haft erfaring med annoncer i Forbrugertilbud.dk? |
Jeg vil starte med at sige, at jeg ikke kender forbrugertilbud.dks koncept, så jeg kommenterer på det, som du skriver.
Når jeg tilmelder mig et nyhedsbrev hos virksomhed A, så forventer jeg, at nyhedsbreve indeholder indhold, der kommer fra denne virksomhed. Begynder virksomheden at lægge alle mulige annoncer ind fra diverse andre virksomheder, som ikke svarer til det, som jeg forventer, er jeg hurtigt på afmeld-knappen. For det er ikke, hvad jeg har bedt om.
I hvert fald ville jeg som kunde have adgang til data, hvor jeg kan følge med i, hvor mange der bliver sendt, åbningsrater, klikrater osv. Tillid er godt, kontrol er bedre.
Der kan være nogle mellemregninger, som jeg ikke kender til, der gør det relevant og attraktivt for mig som modtager. Men jeg forstår din sunde, vestjyske, skeptiske holdning.